اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

من و مجری‌گری؟

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۳۱ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

دیروز منو دیده می‌‌گه شبکه افق تست مجری‌گری می‌گیره.

می‌خوای معرفیت کنم بری؟

گفتم تست دادنش که ضرر نداره :D.

 

 

 

{مجری‌گری (نه به شکل مجری‌های امروزی) رو دوست دارم.}

این چند روز رو خواهم نوشت در پست بعدی.

  • ماشیح

نظرات  (۴)

من قول میدم هر روز نگاه کنم D:
پاسخ:
حالا اگه بشه بریم، ردمون میکنن. خیالت راحت :v
برنامه طنز میشه :))
خندوانه رو میذاره جیبش :v
پاسخ:
گردوانه :D

D: حالا اول ببین قراره مجری چه برنامه ای بشی!
نری مجری برنامه های خاک برسری بشی!

البته کلا مجریا که معروف میشن یه گندی میزنن! مواظب خودت باشیا !!
پاسخ:
مجری برنامه فتیله میشم
بچه ها دست و هوراااااااااااا
بعد تو و مجید و علیرضا هم میاین شعر میخونین :D
خوب میشه مجری بشی ها!!
پاسخ:
:D
میام شهر شما برنامه اجرا میکنم.
دیدی این برنامه هایی که اویزون شهرها میشن؟
بریم کیش :D
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی