اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

مهمان امام رئوف

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۹ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

ان شاءالله از فردا به مدت 2-3 روز مهمان امام رئوف هستم.

این چند سال مطمئن شدم امام رضا هر وقت خودش بخواهد من را می‌برد مشهد، هر وقت خودم خواستم نرفتم.

یا بهتر بگویم، هر وقت فکر می‌کردم موقعیتش نیست، مهر شده بروم مشهد.

این هم حکمتی دارد.

 

دعاگو خواهم بود حتما، اگر قابل باشم.

قرار بود این دو سه روز از چیزهایی که دوست دارم بنویسم، برگردم به نوشته‌های خودم، به چیزی که دوستش دارم، به کربلا، به اشک، به راز، به امام حسین، به مدینه، به امام زمان، به مسجد کوفه و رازهای دیگر خدا در این دنیا.

گذاشتم برای بعد از مشهد.

شاید این بار امام رئوف، پدری کرد.

به قول بنده خدا شاید این بار ضامن «خر» هم شد. (من این رو به جوک نگفتم.)

 

 

  • ماشیح

نظرات  (۶)

فک کنم امام رضا (ع)بیشتر طلبیدن،بیشتر مهمونشون شدید
2-3 روز خیلی وقته تموم شده ها
زیارت قبول بگیم یا همچنان التماس دعا داشته باشیم D:
پاسخ:
سلام
نه همون دو سه روز بود.
دو روز دیگه هم خودم نیومدم نت.
ممنون
قسمت شما ان شاءالله
  • فاطمه فاطمی
  • خوش بسعادتتون
    بسلامتی ان شاالله

    ممنون که دعا میفرمایید :)
    پاسخ:
    ممنون
    وظیفه است
    قسمت شما ان شاءالله
  • انسان نیازمند
  • سلام علیکم
    التماس دعا
    ایشالا ماه آینده مهمان امام رضام.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ملتمس دعا
    ان شاءالله دعامون کنید
    سلام برسونین.
    من اون لحظه که اولین بار جلو در ورودی حرم هستم و گنبد رو می بینم رو زیاد دوست دارم. اون لحظه دعام کنین لطفا.
    مرسی. ان شالله خوش بگذره که میگذره
    پاسخ:
    چشم عزیز دل
    قربونت
    ان شاءالله
    نچ!
    آدم هر موقع دلش بخواد میتونه بره
    میخوای فردا پاشم بیام؟
    این چیزا واسه دوره اسب و قاطر بود :v
    میخوای فقهی بحث کنیم هرچند الان میخوای خرخره م رو بجویی D:

    برو سلام منو به امام برسون بگو این مجید رو عقل درست درمون بده
    پاسخ:
    باشه
    هرچند سخته، ولی امام رضا میتونه :v
    م ن ر و ی ا د ت ن ر ه
    پاسخ:
    چ ش م
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی