اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

هویجوری

شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

احتمالا یک بخش طنز اضافه کنم به اسم شوخی با ابیات و ادبیات.

نمیدونم چرت باشه یا قشنگ. اما یهویی به ذهنم رسید.

 

سیستم رو هنوز نگرفتم و کار هم دارم اتفاقا.

نمیدونم چرا وقتی من هستم، کار نیست.

وقتی نیستم، کار هست.

وقتی میخوای بری مسافرت نمیشه، وقتی موقعیتش نیست جور میشه.

وقتی با لپتاپ کار نداری، عین تراکتور کار میکنه.

وقتی کار داری باهاش و باید یه چی درست کنی، خرابه، درست هم نمیشه.

  • ماشیح

نظرات  (۶)

حمایت میکنیم :))
پاسخ:
ممنون ممنون
یه مدت نبودینا
غیبت داشتین
من نفهمیدم چیه ولی قشنگ میشه بزنید :))
پاسخ:
نفهمیدی ولی قشنگه رو خوب اومدی 
با اجازه اگه میشه نظر بدیم،به نظرم جالب دربیاد،امتحانش که ضرر نداره
زندگی یعنی همین دیگه D: همه چی برعکس باشه،واسه ما هم همینجوریه متاسفانه
علی دهنت آسفالت از نوع آسفالت های اتوبان های آلمان :))
ترکیدم
پاسخ:
نه بابا پررو میشه
از این آسفالت معمولیا که تیکه تیکه است
کلا اینطور مواقع وضو بگیر و دستاتو رو به آسمون بلند کن و محکم بزن تو سر خودت
پاسخ:
باشه :((
قیر و قیف و واسکازین و والوالین و مارقین و ناکسین و .... :v

بزن. خوبه
پاسخ:
قاتلین و :D
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی