اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

کوچیک بهتر از بزرگه!

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۱۵ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

کابل usb3م رو عوض کردم. کابل قبلیم فکر کنم 5 و نیم متر بود، میشد باهاش صخره نوردی کرد.

این کوتاهه خیلی بهتره، تو جیب هم جا میشه!

 

راستی.

از پست «لوتی» خیلی استقبال شده، احتمالا شماره های بعدیش رو هم بریم :D

 

 

علیرضا (مجنون)، اجازه میدی عکسمون منتشر کنم؟ :D

1- بله

2- خیر

:P

  • ماشیح

نظرات  (۷)

اونجا بخوام مهمون کنم باید دانشگاه mit چیزی دربیام بعد :v
ولی واقعا یه سری یه جای خوب مهمون من.
پاسخ:
باشه.
کریم سگ پز خوبه مجید ? :D
ده بار بهت فلافل میدیم که رومون بشه یه سری ببریمون "شانلی" :))
پاسخ:
:v
والا ما که هر سری همو می بینیم ناهار سر شما دوتا خراب میشم D:

اون سری کلی فنون "تای چی چوان" تمرین کرده بودم نذارم حساب کنین که نشد :))
پاسخ:
:V
جااااانم. ایول. تو بیا این سمت، همه رو تو حساب کن :d
شیخ در حالی که دست مرید را بالا گرفته بود گفت:
This is my Morid


:))
علی هاشمی سری بعد دیدمت یه ناهار مشتی مهمون من :))
به چه چیزی دقت کرده :v
عجب برچسبیه :))
پاسخ:
حرف نداره
کم کم داره مراد میشه :D
با ایناش کار ندارم ولی اون برچسب آخری مطلب تو حلقم :v
پاسخ:
:D اون مهصوص سراشپزه
=)) اگه قراره کاریکاتوریش نکنی بزن
گرچه اگه کاریکاتوریشم بکنی کاری نمیتونم بکنم

اصلا وقت با نظر مجید تصویب شد دیگه این وسط من چیکاره ام
اصلا رای من کو!!
پاسخ:
لضلا تو کی هستی که نظر میدی  ,:D
1-بله
2-آری
:v
پاسخ:
با صدای لاریجانی:
تصویب شد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی