اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

ام روز

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

فیلمنامه دکتر استرنج لاو رو خوندم. دیروز و امروز. امروز تموم شد.

به خودم گفتم فیلم رو ببینم یا فیلم‌نامه رو؟ اما می‌دونستم قراره اول فیلم‌نامه رو انتخاب کنم، بعد فیلمش رو ببینم.

لذت بیشتری می‌ده.

 

بعدش هم یه فیلم دیدم.

با اینکه جیم کری رو دوست دارم، اما از این فیلمش خوشم نیومد. هرچند بازی خودش خوب بود مثل همیشه.

The man on the moon.

یه جور خیلی خاصی چرت بود به نظرم.

 

و در نهایت اینم از وبلاگ.

فعلا به نظرم این شکلی خوبه.

  • ماشیح

نظرات  (۳)

اون روز خواستم دانلودش کنم، به جاش چشمان کاملا بسته رو دانلود کردم. با اینکه قبلا دیده بودمش :|
این موند واسه بعد.
پاسخ:
مزخرفه به نظرم

جیم کری فوق العادس
خنگ و خنگترش محشره ه ه ه

دعوتی
پاسخ:
آره
Liar Liar هم همینطور
چوخ دا گَشَهدی!
دکتر استرنجلاو قشنگه. نمی‌دونم چرا باهاش حال کردم.
دوبله خود دکتر استرنجلاو معرکه ست!
پاسخ:
وقتی گفتی خود استرنج لاو یه لحظه فکر کردم نخوندم کتابشو:D یا کامل نخوندم.
ولی توی فیلمانمه اش فقط ازش اسم میاره، صحبت خودش نیست.
فیلمش کمی فرق داره مثل بقیه فیلمنامه ها.

ولی انصافا مشدی بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی