اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

چه عذابیه

پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۴۳ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

سخته عاشقونه موندن

دل به هیچ‌کسی نبستن

 

 

  • ماشیح

نظرات  (۳)

  • افسون نیکدل
  • عه
    من چرا اینجا پیام گذاشتم :))))
    من که روی پست بالایی کلیک کردم این چرا اومد
    :D
    میدونم الان تو دلتون میگید همون بهتر شما پیام نذارید
    :D
    پاسخ:
    :D
    نه بابا خوش اومدین
    خیلی خیلی خوشحالم کردین.
  • افسون نیکدل
  • مثل این شهرداری ها
    میذارید مناسبتها رنگ و اینا عوض کنید؟ :D
    پاسخ:
    :D
    نه واقعا یه مدت میخواستم عوض کنم قالب وبلاگو
    منتها دنبال یه قالب بودم که هدر داشته باشه.
    اون کار شهرداری نیست، کار اقای کلفت بود :D
  • قلمداد ظهور
  • برای بزرگ شدن باید دل را به دریا زد. دلتـــــــــــ را بزرگ کن؛دریا میشوی.
    پاسخ:
    قشنگ بود.
    ممنون خیلی خوش اومدید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی