اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

ما ایرانیا تو ماه رمضون

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

1 رمضان: وای خدا 30 روز باید روزه بگیریم.

2 رمضان: خدایا چقد سخت میگذره یه روز تازه گذشته، 29 روز دیگه

29 رمضان: یه روز مونده، مگه می‌گذره لامصب. خدایا نوکرتم هوا خیلی گرمـــــه

30 رمضان: عجب رمضونی بود. حیف داره تموم میشه، دلم واسش تنگ میشه

 

 

  • ماشیح

نظرات  (۴)

  • افسون نیکدل
  • من یه هفته مونده غصم میشه
    :D
    کافر هم خودتونید
    پاسخ:
    من تو تابستون از همون اول غصم میشه:D
    واقعا رمضون دوست دارم، ولی تابستون داستان دارم :P
    صحیح است..
    البته من یه مدل دیگشم دیدم..
    اول ماه رمضون تا 15 خوشحال و شادن همه..نماز میرن قرآن میخونن..
    15 تا 25 هم از این حرف میزنن که گرمه،یکم اذیت میکنه ولی اجرمون با خدا
    25 تا 30 هم دیگه عصبانی میشن و روز شماری میکنن واسه عید
    روز عید هم میگن حیف گذشت..چه زود گذشت..استفاده نکردیم D:
    ولی خب واسه یه عده واقعا سخت میشه مثلا همون کارگرا که آقای هاشمی گفتن..
    انشاءالله که خدا هیچوقت توفیق روزه گرفتن رو ازمون نگیره :)
    مث من :v
    من یکی رو میشناسم کل ماه رمضون، قبل و بعدش غرغر می کنه ولی تقریباً کارگره و کل ماه رمضون رو هم روزه می گیره و هم کار شدید می کنه D:
    خیلی شخصیت جالبیه.
    پاسخ:
    حالا من خودمم انصافا غر میزنم، چون هوا خیلی گرمه، منم با گرما داستان ها دارم :D والا رمضون بیوفته تو زمستون حال میده :P
    (این حرفم ورژن جدید پستم بود)

    منم ادمای اینجوری دیدم تو نزدیکان حتی :D
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی