اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

آدمای الکی رو مُخ

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۴۷ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

دیدین بعضی وقتا به بعضی چیزا حساسین، خیلی الکی و مسخره؟ :D

وقتی می‌بینم یکی بند کفشش رو دور پاهاش می‌بنده، می‌خوام انگشتامو به قاعده نیم متر تا بازو از چشمش به حلقش فرو کنم.

امروز بغل دستیم بند کفشش رو بسته بود دور پاهاش، خیلی هم الکی به هر چیزی می‌خندید :D

 

  • ماشیح

نظرات  (۹)

نچ نچ نچ
من واسه هر میلیمتر اون بند دارم پول میدم بعد بیام بسوزونمش؟
:v
پاسخ:
:D تو دیگه کی هستی
زیادن البته.
خیلی زیاد.
پاسخ:
حالا این اولیش بود، کم کم رو میشه :D
دقیقا صد و هشتاد و دو سال و نه ماه و پنج روز میشه که چیزی به اسم کبریت ساختن، میشه باهاش اضافه بنده کفش رو سوزوند :v
پاسخ:
:v
من هم به عنوان کسی که قسمت اضافی بند کفش هام رو میذارم تو کفشم این حرکت رو محکوم می کنم :v
نمیدونم چرا بندهای کفش رو انقـــــــــــدر بلند درست می کنن؟ :/
پاسخ:
حالا بعضیا هستن پوتین دارن، تو پوتین دارا این حرکت معموله
طرف کفش مردونه پاش بود :v
 میخواستم با اون اضافه بندش اعدامش کنم :D
میگن با این روش مرتضی شاید پاش از مچ قطع بشه :V
پاسخ:
:D
!
البته الان یه فکر به ذهنم زد:دی میشه یواش موقع راه رفتن از پشت پا رو گذاشت رو پاشنه ی طرف جوری که کفشش کلا" در بیاد:دی در نتیجه کفش از مچش آویزون میمونه:دی
پاسخ:
البته اونجوری احتمال داره کلا بند کفشش به فنا بره :D
انصافا حرکت تو مخی و ضدحالیه D:
میخوام بند کفش رو دور گردنش بپیچم :v
پاسخ:
والوّ :D
بپیچی پا نشه :D
خیلی اتفاقی اینجور آدما واسه من هم ایجاد آلرژی میکنن:دی و البته در این موارد خودی و ناخودی ندارم:دی
پاسخ:
منم ندارم :D
خوش اومدین دوست گرامی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی