اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

عکس عـشـقـم

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۱ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

عشق کردم با این عکس، گفتم بذارمش اینجا.
همینجوری، یهویی.

 

  • ماشیح

نظرات  (۷)

با سلام و احترام
خدا را شکر در عصری زندگی میکنم با تمام مشکلاتش
دلخوش به این بزرگ مرد هستیم خدا کمک کند ایشان پرچم اسلام را به دست صاحب اصلی امام زمان عج تحویل دهند.

خدایا : حضرت آقا در پناه خود قرار ده
تکبیر!
عشق همه ما. دلمون به ایشون گرم نباشه به کی باشه؟
شعری که خانم مسیحا نوشتن خیلی قشنگ بود.
پاسخ:
یه دونه ای
خیلی باهات حال میکنم
  • فاطمه فاطمی
  • فالله خیرحافظا فهو ارحم الرحمین.
    پاسخ:
    آمین
    شعر معروف رهبر انقلاب
    هروقت این شعرو میخونم بیت سومش دلم رو میسوزونه

    سرخوش زسبوی غم پنهانی خویشم
    چون زلف تو سرگرم پریشانی خویشم

    در بزم وصال تو نگویم زکم و بیش
    چون آینه خو کرده به حیرانی خویشم

    لب باز نکردم به خروشی و فغانی
    من محرم راز دل طوفانی خویشم

    یک چند پشیمان شدم از رندی و مستی
    عمریست پشیمان زپشیمانی خویشم

    از شوق شکرخند لبش جان نسپردم
    شرمنده جانان زگران جانی خویشم

    بشکسته‌تر ازخویش ندیدم به همه عمر
    افسرده دل از خویشم و زندانی خویشم

    هر چند امین، بسته دنیا نیم اما
    دلبسته یاران خراسانی خویشم
    پاسخ:
    سلام
    شعر خیلی مشدیه.
    مثل خود آقا


    آقا کارش درسته
    یه تنه داره جای همه ما سختی میکشه.
    دوست دارم بپرم لپش رو ماچ کنم ^_^

    پاسخ:
    واقعا داره یه تنه میره جلو.
    ان شاءالله ما به درد نخورا یه روز به درد بخوریم.
    الهی من فدای اقا بشم
    نمی دونم چرا امروز یهویی برا اقا تنگ شده:-(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی