اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

بی‌خوابی در تهران

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۷ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

4 دقیقه دیگه رسما 36 ساعت هست که خوابم نبرده.

تا ساعت 5 صبح هم نمی‌خوابم ان شاءالله.

 

 

  • ماشیح

نظرات  (۲)

  • اا مجید اا
  • یه بار سر شروین تو سمنان 48 ساعت نخوابیدیم، بعد اومدم خونه مادرم با کفگیر خوابوندتم :v
    از این بیشتر نداشتم

    الان کمربند قهرمانی رو پست میکنم واست D:
    65؟ :v
    پاسخ:
    اره جان تو
    گفتم که یه بار بهت
    6-7 ساعت اخر درحد عدد بولین مغزم کار میکرد.
    دستور وارد میشد، val و string دیگه قبول نمیکرد. فقط بولین.
    بعد تازه باید واسه yes و No یه ربع فکر میکردم :D
  • اا مجید اا
  • تا رکورد 48 ساعته من مونده!
    نخواب بشکنش :v
    پاسخ:
    میگه نشد من یه بار تو جمع بگم من 30 ساعته نخوابیدم، یکی برنگرده بگه اره منم 37 ساعت یه بار خوابم نبرده :D
    سر اون کارایی که واسه محرم میساختیم سال 88، 65 ساعت با پسرعموم مجبور بودیم بیدار بمونیم. چون کار فورس بود.
    ولی ماه رمضونه لامصب نمیکشه :D

    الان میگه من 72 ساعت بیدار بودم :P
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی