اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

سیدی غیبتک نفت رقادی

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۲ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

رنج‌ها و اندوه‌ها آن‌چنان بر دلم سنگینی می‌کند که دیگر اشک دیده و فریادهای سینه‌ام را احساس نمی‌کنم.

سیدی غیبتک نفت رقادی، وضعیقت علی مهادی

سیدی غیبتک نفت رقادی، وضعیقت علی مهادی

سیدی غیبتک نفت رقادی، وضعیقت علی مهادی

سیدی غیبتک نفت رقادی، وضعیقت علی مهادی
سیدی غیبتک نفت رقادی، وضعیقت علی مهادی

سرور من!

غیبت تو خواب از دیدگانم ربوده،

خاطرم را پریشان ساخته

و آرامش دلم را از من سلب نموده است.

  • ماشیح

نظرات  (۴)

هنوز پاسخ شما ثبت نشده؟

التماس دعا
ان شاءالله خدا هم ما رو می بخشه
این شبا رو واسه این موقع ها گذاشتن
پاسخ:
ملتمس دعا
این خدا حلال کنه یعنی چی؟!

یه جوری توضیح بدید بهم که دیگه مزاحمت ما شامل حال شما نشه وگرنه میشینم تا بفهمم
به هر حال خوبیت نداره
میگن رهگذر
گذریشم خوب نیست
پاسخ:
خدا حلال کنه یعنی اینکه خدا حلال کنه دیگه
اگه من باید ببخشم، من بخشیدم.
ولی اگه کارتون به شخص من برنمیگرده و اجتماعی میشه دیگه با بخشش من حل نمیشه، باید یه جماعتی ببخشن و قتعن خدا.

اگر مشکل منم حلال کردم.
التماس دعا
سلام
نمیدونستم چرا این شبا دلم آروم نیست
چرا قرارش سرجاش نیست
گفتم شاید از دستم کسی رنجیده!
گشتم
هیچ کس نبود از ماه مبارک پارسال
کسی نمونده بود
امسالم که واسه همه جدیدم
حقشون بوده اذیت شن
باید کار یاد بگیرن و بگیرم

گشتم
از دلم اومدم بیرون
اومدم جایی که قبلناش جای دلم بود
بین ورقاش گشتم بازم کسی نبود
یه چیزی نظرم و جلب کرد
یه چیزی که محو بود
درست میدیدم
پاک کرده بودم ولی جاش مونده بود
حق داشت خوب پاک نشه
چون حق داشت
به گردنم حق داشت

ته دلم داد زد:
غرورت و بذار زیر پات
برو!

اومدم حلالیت بگیرم
شما خیلی جاها حق داشتید و من توقع نابجا
من جای خودم بودم شما جای خودتون
من خواهر نبودم توقع بیجا هم حقم نبود!
حقم نبود
حلال بفرمایید این کمترین رو

شما همیشه بزرگوارتر از اونی بودید که باید
بزرگتر بودید از اونچه که بودید
موفقیت همیشه شما آرزوی گاه گاه ما بوده و هست هر از گاهی که یاد شما میکنیم
فرمانده!






یه فرمانده همیشه تقصیر نیروهای حاضر و غایبش و میبخشه
باید ببخشه وگرنه میمونه تو راهشD:
هر کی بوده بخشیده
بخشیدن که تونستن شهید شن P:

حلالم کنید
پاسخ:
سلام
شما لتف دارید همیشه. ممنون
من اگر باید حلال کنم، همه رو حلال کردم. خدا حلال کنه ان شاءالله
بررگوارید.


سلام.
بسیار زیبا.
پاسخ:
سلام
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی