اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

تخرج بیضاء من غیر سوء فی تسع آیات

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۴۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

پیشانی‌اش شکست، خون جاری شد.

زیر لب زمزمه کرد «به پروردگار خودم و شما پناه می‌برم که مرا سنگ‌باران می‌کنید»1

پیراهن عربی را زد بالا که خون پیشانی‌اش را پاک کند، یک‌هو «نور سپید و درخشانی بیرون آمد که از نشانه‌های نُه‌گانه خدا بود...»2

نشانه‌ی اول علی زین العابدین بود

نشانه‌ی دوم محمد بن علی

تا رسید به نشانه‌ی آخر

نشانه‌ی آخر را نگه داشت برای خودش

تا موعدش برسد...

 

پی نوشت: جای این نوشته‌، نوشته‌ی بلند دیگری بود با همان آیه که روسیاهی مانع بقایش شد و بی‌‍دلیل حذف شد.

اگر خیر بود، دوباره می‌نویسم‌اش...

 

1- سوره‌ی دخان

2- سوره‌ی نمل

  • ماشیح

نظرات  (۱)

  • بهنام عبدالهی
  • سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
    من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
    شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی