اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

بی‌-شیطنت‌های من و هیلند!

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۰۷ ق.ظ

  • ماشیح

نظرات  (۷)

خب الان که اینو دیدم فهمیدم پاینی تخیلی بر اساس واقعیت بوده...
خخخخخخخخخخخخخخ.....
پاسخ:
خوبه وبلاگ من خارجی زیاد جذب میکنه یکیش هم شمایید :D
زیاد مطمئن نباشید
ممکنه این عکسها خالی بندی باشه
من بعضی وقتا یه طوری خالی بستم که بعدا خودم باورم شده
بی شیطنت مثل بی کربنات؟ D:
پاسخ:
مثل بی‌کربنات :P
نه والا من باران نیستم
آقای "پت" که سمت راست هستن میدونن" من" کیه:D

پاسخ:
متوجه شدم کی هستین.
ممنون که سر میزنید
قبول نیست ..

تو عکس قیافه ها مظلوم نشون داده شده

سیاه نمایی نکنید :D
پاسخ:
:v
ایوالله
سیاه نمایی :D
:P
پت و مت :دی
پاسخ:
:v
ببخشید

ولی چقدر شبیه "پت و مت" هستین دوتایی با هم:D

ناراحت نشین لطفا
پاسخ:
چقد شبیه خانم باران حرف زدین :P


اینا رو نذارررر، من اطلاعاتیم؛ لو میرم :))))
قِل قِل قِل قِل
پاسخ:
:d
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی