اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

شکر خدا...

پنجشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

 

شکر خدا...

شکر خدا که زندگی‌ام نذر روضه‌هاست

شکر خدا که زندگی‌ام نذر

روضه‌هاست

 

شکر خدا

که روزیم از سفره‌ی شماست

 

حـــســــیــــن

 

شکر خدا

که پای شما سینه می‌زنم

شکر خدا...

 

شکر خدا که درد مرا

نامتان دواست

 

عُمری نفس زدم

عمری نفس زدم به هوای نگاهتان

عمری سَرَم

به سایه‌ی این بیرق عزاست

 

قلبم به بزمِ

قلبم

قلبم به «بزمِ هر شب»تان خو گرفته است

چشمم به خاک خانه‌تان خوب آشناست

چشمم

به خاکِ

خانه‌تان خوب آشناست

 

بر روی سنگ قبر من اینگونه حک کنید:

«این خانه زاد روضه و مجنون کربلاست»

 

حــــســـــیــــــن...

 

دل را به بالِ شالِ عزا

دل را به بال شال عزا بسته‌ام، مگر

یک شب ببینمش که روی گنبد طلاست

حبیب من...

حــــســـــیــــــن

 

روزیِ اشک چشم مرا مرحمت کنید

روزیِ اشکِ

چشمِ مرا مرحمت کنید

روزی دیده‌ای

که نظر کرده‌ی شماست

 

 

آخ...

علمدار و پناهم، تکیه‌گاهم، نازنینم، نازنینم

 

عـلـمـدارم

پـنــاهـم

تــکــیـه‌گـاهـم

تمام سرنوشت خیمه‌گاهم

کنارم غرق خون افتاده اینجا، سپاهم

سپاه خیمه‌های بی‌سپاهم

امان امان...

 

مزن زنجیر غم بر بال زینب

مــکــش پــا...

کوکب اقبال زیـــنــــب

شکستی پشتم و از من گذشتی

خدا رحمی کند بر حال زینب

 

خدا به زینب رحم کنه...

 

ستون خیمه‌ام بی‌تو خراب است

که بی‌تو قطره‌آبی هم سراب است

دو دستی که بریدند از تن تو

تمامِ آرزوهای رباب است

آی آی آیــــــ

 

 

پی‌نوشت: السّلام علیک یا ساقی عطاشاء الکربلاء

  • ماشیح

نظرات  (۳)

السلام علیک یا ابالفضل العباس علیه السلام
السلام علیک یا ام البنین علیها سلام

یا کاشف الکرب عن وجه الحسین علیه السلام اکشف کربی بحق اخیک الحسین علیه السلام
پاسخ:
الهی آمین
  • خانم هموستات
  • یه سوال
    خسته نمیشید همش تو فاز غم و اربعین این جور چیزا هستید؟
    یادم نمیاد پستی در مورد عکاسی یا مراسم سرور و جشن ائمه اینجا دیده باشم
    پاسخ:
    اینکه میدونید پست‌های من در مورد شادی نیست، اولا یه اشتباهه
    دوما نشون میده مدت‌هاست نوشته من رو میخونید و پایه ثابت وبلاگ من هستید و این باعث خوشحالی من هست!
    سوما این «یادم نمیاد» یعنی شما با من آشناییت قبلی دارید حالا یا قبل از وبلاگ یا در ابتدا و شروع همین وبلاگ که خب رجوع میدم به «دوما»:D
    و چهارما چرا .....................................؟


    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    اما بعد
    واقعیت اینه کهخسته نمیشم، اما اگر از خوندن غم‌نامه‌های من کسی خسته میشه نمیدونم چه باید کرد و نمیتونم کاری کنم.
    البته که در زمان سرور و جشن ائمه ما شادی کردیم و مطالب طنز هم نوشتیم.
    من رو دوستان با پنچرگیری و سوراخ نیوز میشناسند و فکر میکنم شما هم به خوبی بشناسید!
    و البته دست طنزنویس من مدتهاست که بریده شده و ذهنم برای طنزنوشتن اون قدرها یاری نمیکنه.
    دعا کنید، اون حالات قبل برگرده.

    اما شخصا بیشتر با نوشتن از امام حسین لذت میبرم و اگر قرار به رویکردم و نگاهم به بقیه نبود، حتی یک پست این وبلاگ هم به غیر از اون نمی‌بود، اما به خاطر کاربرها و البته نظر شخصیم به اینکه نمیشه همیشه از غم نوشت، چیزهای دیگر هم مینویسم. (و روزنوشت و چرک‌نویس‌های من که تعداد زیادی دارند هم گواهی این مسئله است.)

    ان شاءالله بعد از فاطمیه هم خواهیم نوشت.
    البته بعد از فاطمیه از امام حسین هم خواهم نوشت و رویکرد اشک‌های رازدار هم دقیقا «اباعبدالله الحسین» هست.
    و اگر این اشکهای رازدار کسی رو خسته میکنه، مدل من غم و خسته است و قبلا هم گفتم:
    کی شعر ترانگیزد، خاطر که حزین باشد.

    موفق باشید.
    سلام.
    به لطف خداوند و حضرت زهرا با شعری در مورد حضرت زهرا به روزیم.
    منتظر شما و نظر های زیباتون.
    تشریف بیارید
    یا علی مدد
    التماس دعای فراوان
    یا حضرت مادر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی