اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

سفر

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۱۶ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

برخلاف همیشه که پولش نبوده، این بار پولش هست.

حداقل برای یه سفر داخلی خوب پول دارم.

مشهد و امام رضا یکی از گزینه هاست

شمال و دریا که از 7 سالگی نرفتم و اتفاقا خیلی خیلی دلم میخواد برم، یه گزینه دیگه است

هواپیما، جنوب و دو روز اونجا بودن یه گزینه دیگه است

و چند تا شهر دیگه

حتی به کربلا هم فکر کردم

 

اما من به غیر از پول همیشه یه گزینه دیگه هم داشتم و اون این بوده که من تک‌رو نبودم

متاسفانه یا خوشبختانه دوست ندارم جایی تنهایی برم

حال و احوال خوب نیست، ولی فعلا باید موند.

  • ماشیح

نظرات  (۶)

:))

جالب بود ..
پاسخ:
کرتم :D

اصلا حال نمیده :(

گول ! حرفای مجیدو نخور :P

من اون سه تا فقیرو نشنیدم :D
پاسخ:
مجید رفیق خودمه بااینکه حالم ازش بهم نمیخوره :P
فکر کردی میخوام بگم حالم ازش بهم میخوره یو ها ها ها
:v

نشنیدی؟
سه تا فقیر بودن باهم میرن سر یه سفره بشینن
چون نون کم بوده چراغو خاموش میکنن که روشون بشه بخورن و تو صورت هم نگاه نکنن
بعد چراغو روشن میکنن میبینن هیشکی دست نزده
نریمان اومده داره نون میخوره
:P


پی نوشت: نریمان رفیق من و مجیده
حال نمیده سفر تنهایی :(

غصم میگیره ..

هی روزگار :-
پاسخ:
نه حال نمیده.
حال میده ها
ولی حال نمیده
یه بار تنها سفر کردن رو تجربه کن :)
پاسخ:
یه روز سه تا فقیر دور یه سفره نشسته بودن....
:D

شنیدی که؟
اونجا :P

فعلا دعا کنیم کار خ آقا مجید حل شه :D

مجید امروز برو تا میتونی تو کویر دعا کن :D

فردا روز موعود است ..
پاسخ:
:D
مجیدو ولش کن :D
با خودش چند چنده
میمونی یا بریم ؟ :D

کی ؟ کجا ؟ :D
پاسخ:
کجا؟
من بدون مجیدم هیچ جا نمیرم
من یعنی مجید ولی مجید من رو معنی نمیده :D


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی