اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

یه حس خوب

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۴۹ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

یادتونه گفتم براتون چیزای خوب میذارم؟

شاید شنیده باشید. شایدم نشنیده باشید.

ولی در هر صورت امیدوارم عشق کنید باهاش و منم شریک کنید توی اون حسی که دارید. (معنوی)

 

 

  • ماشیح

نظرات  (۶)

دلمان هوای عاشقی کرد!! :(
  • علی نیک فرجام
  • وقتی بازش کردم
    همین حدوداست که نقاره خانه حرم میزنه.
    میگم حاجی
    خوش به حال کفتربازها
    توبه که می کنند کفترهایشان را می برند حرم امام رضا (ع) ...


    هی آقام
    بطلب مارو حَرم حَرم حَرم
    هعی آقا.....
    پاسخ:
    آری
    این چنین است، خواهر
    شیطونه میگه کیفم رو جمع کنم پاشم برم :\
    ولی از اینور نفس لوّامه توجهم رو به شپش های جیبم جلب می کنه D:
    پاسخ:
    شیطونه چه هادی شده:D 
  • زهرا هاشمی
  • یادش بخیر
    کاش بشه یکبار دیگه تا قبل سال نو

    ممنون واقعا زیبا بود
    تلنگر...
    پاسخ:
    ان شاءالله میشه
    به قول خودتون اگر بخواید میشه.

    خواهش میکنم
    تو روحت :|
    دلم خواست :(
    پاسخ:
    تو روح خودت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی