اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

عصر عاشورا

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

السلام علیک یا اباعبدالله

 

 

 

پی نوشت: یااباعبدالله، نگاهی، آهــی.

  • ماشیح

نظرات  (۳)

  • علی نیک فرجام
  • داغ ِ عاشقی به کربلا
    نعل است ...



    پی نوشت: یااباعبدالله، نگاهی، آهــی



    سلام حاجی جان
    پاسخ:
    سلام حاجی جان
    خیلی عشقی
    نعل است
    سلام
    این تابلوی عصر عاشورای استاد فرشچیان واقعا عالیه
    یکی از بستگان خواهر شهیده
    برادرش دانشجو بود که شهید شد
    خیلی خیلی به برادرش علاقه داشت
    میگه هر وقت تابلوی عصر عاشورا رو نگاه میکنم حالم بد میشه. نمیتونم تحمل کنم
    من راحت نگاه میکنم!
    اون یخورده میتونه درک کنه عصر عاشورا یعنی چی
    پاسخ:
    عصر عاشورا
    هیچی معلوم نیست
    فقط گرد و غباره
    گفت
    دوزانو بشین،
    دستت رو بذار روی قلبت،
    سه بار بگو صل الله علیک یا اباعبدالله.
    باقیش... حلِ.



    امروز روضه ی اربا اربایی که جایی نوشته بودین رو مرور میکردم
    توصیف لحظه های ارباب علیه السلام بالای سر علی اکبر.....
    خدا خیرتون بده.
    پاسخ:
    ممنون.
    توی بلاگ استیو
    یادش به خیر
    معمولا نوشته هامو منتقل میکنم اما منتقل کردن نوشته های دل که کار لحظه هاست رو تا حالا انجامش ندادم
    والا میاوردمش اینجا
    مثل مسیح میگرید

    لطف دارید
    دعا کنید بذارن بنویسم چون اگر من مینوشتم که الانم میشد، اما تا وقتی اونا نخوان، نمیشه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی