اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

تعجب کردن

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۳۰ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

اگر فردا شنیدید مسیح ملحد شده و داره به همه چیز فحش میده

اولا تعجب نکنید

دوما نگید این از اولم اینجوری بود. بگید اینجوری شد.

 

خلاصه تعجب نکنید

 

 

پی نوشت: لعنت به این حالت که دو ساعته باز کردم صفحه رو و اخرش نوشته‌ام شد این

  • ماشیح

نظرات  (۴)

برچسب خوردن کمترین هزینه ایه که باید داد!

من وقتی این قضایا خیلی به اعصابم فشار میاره میارم خیلی کلی تر میبینمش اروم میشم
با خودم میگم
من مثلا جوونم
این اقایون پیرن همه شون
من شاید، شاید 60 سال دیگه زنده باشم
اما هیچ کدوم از این اقایون صد در صد 60 سال دیگه زنده نیستن
بعدش چی میشه؟
مردن
غسالخونه
نماز میت
قبر
سنگ لحد
خاک ریختن رو سنگا و پر کردن قبر
تنهایی
تنهایی
تنهایی
شب اول قبر
تنهایی
تنهایی
جواب دادن به نکیر و منکر (ان شا الله برای ما خود امیرالمومنین علیه السلام بیان جواب بدن)
برزخ
.
.
.
ابدیت در بهشت یا جهنم
برای ابد...


اینجور وقتا به خودم میگم تو وظیفه ای رو که حس میکنی داری انجام بده
به بقیه ش کار نداشته باش
چون شب اول قبر از وظیفه تو سوال میکنن از خودت
نه از وظیفه بقیه
بقیه بذار دروغ بگن
بذار خبرگان رهبری رو هم بگیرن
بذار اصلا هر کاری میتونن بکنن
خود رهبر هم دارن وظیفه شونو انجام میدن
یه عده دارن حرص میخورن که ایشون رو حذف یا کمرنگ کنن
برای ایشون میگذره
برای اونا هم میگذره
رهبر هم (هرچند فکر کردن بهش واقعا خفه م میکنه و خیلی سخته) قرار نیست 100 سال دیگه زندگی کنن
اینها هم قرار نیست
ما هم قرار نیست

پس بذارید هر چی میخان بتازونن
خدا اگر مکرش شامل حال کسی بشه زودی گوششو نمیپیچونه
میذاره قشنگ کار خودشو بکنه
تو درس دینیمون بهش میگفتیم استدراج


ما فقط یه وظیفه داریم
مواظب خودمون و وظیفه مون باشیم
همین!
پاسخ:
حاشا که بچه بسیجی میدان را خالی کند
حق با شماست.

افرادی که به اسم اسلام و با لیبل خدمت به اسلام، از ریشه ضربه زدن کم نبودن
الانم کم نیستن.
تا بوده توی این مملکت، از زمان انقلاب تا بعداز انقلاب، تا الان... کارشکنی و توطئه بوده و فتنه
علت و چراییش هم -همونطور که میدونین- واضحه.


انگ و برچسب هم که اصلا کار آدمهای اینطوریه
اگر چیزی رو یکم زودتر و جلوتر از بقیه فهمیدین و گفتین و نقد کردین و برچسب نخوردین جای تعجب داره.
و در سختی تحملش شکی نیست.



ان شا الله به حق ارباب علیه السلام...





ممنون ! :))
پاسخ:
ان شاءالله

.. و تو
 ای آن که در سال شصت و یکم هجری هنوز در ذخایر تقدیر نهفته بوده ای و اکنون، در این دوران جاهلیت ثانی و عصر توبه بشریت پای به سیاره زمین نهاده ای.
 نومید مشو که تو را نیز عاشورایی است و کربلایی که تشنه خون توست و انتظار می کشد تا تو زنجیر خاک از پای اراده ات بگشایی و از خود و دلبستگی هایش هجرت کنی و به کهف حَصینِ لازمان و لامکان ولایت ملحق شوی و فراتر از زمان و مکان، خود را به قافله سال شصت و یکم هجری برسانی و در رکاب امام عشق به شهادت رسی.

یاران!
شتاب کنید، قافله در راه است.
می گویند که گناهکاران را نمی پذیرند؟
 آری، گناهکاران را در این قافله راهی نیست.
 اما پشیمانان را می پذیرند.
 آدم نیز در این قافله ملازم رکاب حسین است، که او سرسلسله خیل پشیمانان است.

آدمها همیشه تغییر میکنن
تغییرات همیشه مثبت نیست

« وقتی معیار سنجش حق برای شما آدمها نیستن »
بگذارید در هر جهتی که دوست دارن تغییر کنن!





سخت شد که...
مثلا درحد گفتن عبارت "وا.... !" باشه تابلو نمیشه؟ :P
پاسخ:
همین این بگذار تغییر کننه سخته
اینجاست که آدم میفهمه کوچیکه

شخص ایکس، اصلا خود من رو در نظر بگیرید
الان بیام بگم اسلام اسلام اسلام بعد بگم من میخوام واسه اسلام کار کنم. من قصدم خدمت به اسلامه
بعد هزارتا دروغ و کلک و .... دیگه بگم
بعدم من قدرت حرف زدن داشته باشم نه شما

مملکت ما هم حالا شده اینطور
طرف میگه من برای خدمت به مردم اومدم، بعد شصتت خبردار میشه که دارن برنامه میچینن که وارد مثلا خبرگان بشن که مهره چینی کنن، قدرت حضرت اقا کم بشه.
بعدم بیای بنویسی، میگن طرف توهم توطئه داره
بابا خبر دارم
به پیر به پیغمبر اینطوریه. همین الان ادم توی ترکیه است.


بحث اینه وقتی ادم‌ها تغییر میکنن، خیلی سخت میشه تو تغییر نکنی
میدونید چرا؟
چون گاهی مخالفت کردن و انتقاد کردن سخت میشه
انگ میخوری
برچسب میزنن بهت

اگه قاطی کردی و ناراحت شدی زیاد سخت نیست
اینکه دوباره ادامه بدی مهمه
اینکه اگه ناراحت شدی، ناراحت شدنه واسه انقلاب  باشه، واسه اسلام باشه
نه خودت

حرف زیاد است و سخن اندک
ما هر چی بگیم، یه داستان میشه

خدا شرح صدر بیشتر به ما بده به حق سینه شکسته اباعبدالله و مادر سادات.


نه در اون حد اشکال نداره خیلی خوبه :D

بعضی وقتها خیلی سخــــت میشه همه چیز.




حالا شاید نگیم از اول ملحد بودن
ولی اجازه تعجب رو بدین لااقل... :D
پاسخ:
ادمها برام جالب و عجیب شدن.
خیلی زیاد
یا من کلا نمیدونم حق چیه و مزخرف گفتم توی این بیست و چند سال عمرم
یا بقیه مثل ماهی هستن و یادشون رفته خیلی چیزها
بحث سیاست هم نیست. بحث همه چیزه


حالا تعجبم میکنید تابلو نباشه :D

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی