اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

توهین جواب حماقت

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۳۷ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

سوال من اینجاست که چرا وقتی کسی یک اشتباه، یک حماقت، یک جنایت یا ... انجام میده

ما باید توهین کنیم؟

 

صادق زیباکلام صحبتی کرد که اگر واژه «مزخرف» رو براش استفاده کنیم، قطعا توهین نیست. چون در واژگان ادبیاتی استاد معین از این کلمه به عنوان توهین یاد نشده.

اما آیا درسته بگیم زیباکلام .....زاده؟

زیباکلام بیشعور عوضی فلان فلان شده؟

مردک احمق قرصاشو نشسته خورده شروع کرده زر زر کردن؟ ببند دهنتو تو نمیخواد حرف بزنی. زر نزنی کسی نمیگه لالی. مرگ بر منافق. مرگ بر کوردل.

 

 

ایا این ادبیات، ادبیات درستی هست؟

آیا درست کار میکنیم؟

نوکرتم. عزیزم. اول خودمو میگم. وقتی میخوای نقد کنی، نقد کن. فحش نده.

طرف دزده بگو دزد. نگو دزد حرومزاده

 

 

پی نوشت: به امید عمل کردن اول از خودم

  • ماشیح

نظرات  (۲)

بی ربط به پست
-------------------
دیگه باید یه اسم انتخاب کنم، این "ناشناس"م به عبارتی "خز" شد! :D



از همین تریبون
اعلام میکنم
من تابحال در هیچیک از پیوندهای معرفی شده،
کامنت نگذاشته ام
نخطه P:


*ستاد اعلام برائت از کامنتهای وارده در سایر بلاگهای پیوندی :دی
پاسخ:
یه اسم جدید بذارید خب :D
ضمنا اف گذاشتم منتظر جوابتون هستم :)
کلفت یه حرف درستی داشت میگفت:
اگر نمیتونی جواب طرف رو بدی و علمش رو نداری برو کنار، توهین نکن.
پاسخ:
ها
کلفت است دیگر. گاهی حرفهای درست میزند :D
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی