اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

ای بی‌سواد!

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

هرچی فکر کردم چی بنویسم امروز، به ذهنم چیزی بهتر از این عکس نیومد.

می‌خواستم یه داستان بنویسم گفتم این مجید باز میاد میگه چرا داستان مینویسی :P

بیخیال شدم. (حالا خیلی هم بلدیم بنویسیم :D)

 

 

عکس به دلیل تحریف صحبت رییس جمهور در انتخاب واژگان حذف شد.

 

 

 

  • ماشیح

نظرات  (۸)

اگر امکان نقل قول گرفتن داشت این وبلاگا عالی میشد :)

شما لطف دارید و داشتید
اعصابتونم درست میشه ان شاالله
کلیات نوشته هاتونو قبول دارم، جنابعالی رو هم یه آدم منطقی و با مطالعه و منصف میشناسم

نقد خوب کم نیست، ولی چیزی که شنیده میشه یا بولد میشه نقد همون عده کم سواده
و شیوه انتقادهام درست ننیست خیلی اوقات، تو شرایطی که تیم مذاکره کننده تو سفره یا اول رسانه ای میشه و بعد...
شما که خوب میدونید این مسائلو

بازم حقو به انتقاد شما میدم ، از دولتی که این همه ادعا داره همچین ادبیاتی پذیرفته نیست
پاسخ:
اگر بشه کدنویسی کرد یا اضافه کرد حتما اینکارو میکنم

تیم مذاکره کننده در چندمین سفر هم به اشداء بینهم و رحماء علی الکفار روی میاره همچنان
هرچند خود من در مذاکره دور اول، حق رو به اقای ظریف دادم و هیاهوها باید کمتر میبود.
اینکه از نظر من دولت تخم دوزرده گذاشته و هیچ جای بازگشتی هم نیست، چه کم سوادانه و چه باسوادانه نظریه که با تحقیق بهش رسیدم ولی خب دیگه باید اجازه داد تا ته این مسیر برن.
اینکه خیلی از این طرفی ها واسه رضای خدا موش نمیگیرن یقین دارم. اگر چیزی میگن، اگر نقدی میکنن واسه رضای خدا نیست. واسه تلافی کردنه
اما خیلیها هم اینطور نیستن

علی ای حال
خدا کنه حداقل شخص خودم با سیاست زدگی‌های دولت فعلی، پیشین و سیاستمداران این مملکت دینم رو از دست ندم.
لطف دارید شما نسبت به من


خدا مارو از بلایای اخرالزمان درامان بداره به حق امیرالمومنین.

اگر احساس کردید اعصاب ندارم واقعا درست حس کردید
اما اگر احساس کردید توهین کردم عذرخواهی میکنم. قصد جسارت نداشتم، ندارم و نخواهم داشت.

شما رو یه ادم منطقی میدونم. شما علایقی دارید و من هم اما مغرض نیستید.
بنابراین اگر نقدی دارید یقین دارم کاملا منطقی است.

و البته من هم سعیم این هست که نقدهام از روی غرض و مرض نباشه.
لطف میکنید که مینویسید و نظر میدید.

اعصاب من هم دست خودم نیست، دست اونی هست که نمیذاره دست ما باشه.
ان شاءالله درست شه
دعا بفرمایید
پاسخ:
دو کلامم از مادر عروس
اصلا کی گفت تو بیای نظر بدی مسیح؟ :D چی میگی تو؟
کی هستی اصلا؟ :D
چون ویرایش میکنید آدم حرص میخوره دیگه -_-

نمیخوام منتقد باسوادم خودتونید :D
پاسخ:
علت ویرایش کردن اینه که
من یه چیزی مینویسم بعد به این فکر میکنم که ایا این نوشته من نفسی بوده یا نبوده
وقتی حس میکنم دارم جوابم رو با نفسم مینویسم نه با منطق و اپسیلیون تقوام، ویرایشش میکنم
دلیلش اینه.

نه جدی عرض کردم.
من خوشحال میشم از صحبت با شما. هم از قبل هم الان.
من که در عمل در دو محل کارم و در یک محل مجازی ثابت کردم به اصلاح طلبی در عمل پایبندم:D ولی اگر اصولگرا هم باشه
اصولگرایی هستم که با یک اصلاح طلب کار کرده و کنار اومده و اتفاقا تیم خوبی درست کرده
به قول کروبی سابقه من مشخصه :D

شما بزرگوارید


آقای مسیح اعصاب نداریا :(

فرض کنید منم یه منقد کم سواد نسبت به نوشته های وبلاگ شما
پاسخ:
ما که چیزی نگفتیم. ویرایش کردیم که شما جواب دادین :D
شما اتفاقا منتقد باسواد هستید
من عادت ندارم به همه انگ بزنم و همه رو نفهم خطاب کنم (منظورم شما نیست.) شما که بزرگوارید.
نه منظورم این نبود که احمدی نژاد اون حرفو زده باشه
اتفاقا 4 سال دارم حرص میخورم که به یه عده بفهمونم نگفته این حرفو، دقیقا جدا کرده تعداد کل کسایی که رای دادنو ، چه به خودش چه به میرحسین
اون عده ای که رای هم ندادنو بعدش طلبکار شدنو گفته خس و خاشاک.

اما درباره روحانی
گفته " کم سواد" همه میگن بی سواد
که اگر سخنرانیشو خوب خونده باشیم و فشاری که داره تحمل میکنه درک کنیم و مقام عصمت هم براش در نظر نگیریم ،
میشه بهش حق داد که چرا این حرفو زده
البته من منتقد کم سواد و نقد صرفا انتقامی زیاد خوندم ودیدم این چند وقته
و در آخر :) این سبک ادبیات رئیس جمهور رو نمیپسندم
پاسخ:
درست میفرمایید شما خواهر بزرگوار

حق نمیشه داد بهش واسه زدن این حرف
کسی که خودش رو عقل کل میدونه و میگه نباید توهین کرد و ... نباید توهین کنه
اما قبول دارم میگن بی سواد، ولی گفته کم سواد.کاملا درسته این حرف
این عکس هم البته نوشته بی سواد ولی گفته کم سواد که من شخصا همه جا خودم میگم کم سواد. این فتوکامنت هم در فیسبوک دیدم جالب بود.

البته رییس جمهور که توهین کنه، بقیه مسئولین دولتی افسار پاره میکنند.کمااینکه امروز بقیه رو بی دین و مغرض و کوردل دارن میخونن.
منتقد باسواد هم اگر معرفی کنید ممنون میشم.
یعنی مثلا بگید فلانی وفلانی منتقدن و باسوادن. چون ما هم فعلا دیدیم از دکترای علوم هسته ای تا مسیح و نیوک لیدرش همه سر و ته یه کرباسن و همه مغرض

ممنون از اینکه نظر میدید.


داستان کم سوادای روحانی ، داستانه خس و خاشاک احمدی نژاده
ولی بهونه خوبی شد واسه اصولگراها :)
پاسخ:
چندین بار واستون جواب نوشتم. بعد پاک کردم.
گاهی ترجیح میدم جواب ندم.

حتما!
حق با شماست خواهر بزرگوار.
درست میفرمایید.
ای دگم افراطی کم سواد! چرا تو وایبر جواب نمیدی؟
فعلا گوشی نیست! نمیدونم اطلاعات مموری رو چجوری انتقال بدم به پی سی!
میفرستم
پاسخ:
:D
باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی