اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

اینه‌ی جادو جلد 2

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۲۱ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

آینه‌ی جادو 1 رو تموم کرده بودم چند وقت پیش. هفته قبل آینه جادو 2 رو خریدم چون نمی‌دونستم دایی داره یا نه، اگرم داشت دوست داشتم خودم داشته باشمش.

دیروز شروع کردم خوندن فصل اولش

امروز فصل دومش

 

چقدر رُک و چقدر صریح به کارگردان‌ها و فیلم‌های جشنواره هفت و هشت فجر انتقاد میکنه.

چقدر صریح بنیان فکری کیارستمی و مهرجویی رو بررسی میکنه و زیر سوال میبره

بعد جالبه

همین آقایون که امروز مدعی هستن، اون موقع جلوی تفکرش رو می‌گرفتن.

 

الحق که معرکه است، این مرد.

 

 

یه کتاب خوب

معرفی کتاب آینه‌ی جادو 1 شهید آوینی و بعد شماره 2.

  • ماشیح

نظرات  (۱)

سلام
به کتابهای شهید آوینی علاقه دارم ولی آینه جادو برام خیلی سنگینه
مشتاق تبادل لینک
پذیراییم در
WWW.GALAM.BLOG.IR
پاسخ:
سلام
کتابهای شهید آوینی سلسله مراتب داره خوندنش
پیشنهاد میکنم برای شروع، از فتح خون شروع کنید.
اگر خوندید، بگید لطفا


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی