اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

چه نامی نهم بر تو ای پُست جدید؟

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۰۹ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

از اونجایی که می‌خوام سیاسی ننویسم تو این پست، پس اشاره‌ای به صحبت‌ اقای رییس جمهور در مورد منتقدان کم‌سواد نمی‌کنم.

40سانت برف نشسته بود همچین آدم صفا می‌کرد.

یه جا سر خوردم با کله اومدم زمین ولی خیلی صفا داشت چون روی یخ نبود، روی برف بود.

سه ساعت و نیم توی مسیر بودم تا رسیدم.

بله

بعدشم که دیگه کارای این هارد رو انجام دادیم و تموم شد الحمدلله.

امشب احتمالا ننویسم ولی از اونجایی که فردا نمیرم سرکار و پنجشنبه و جمعه تعطیلم، هم سعی دارم «اشک های رازدار» بنویسم اگر نگاهی به این قلم شکسته کنه حضرت اباعبدالله، هم قصد دارم «سفرنامه» بنویسم، هم «چرک-ت نویس».

ضمنا چند تا شعر خوب و عکس خوبم داریم

یه دست و هوراااااااااااااااااااااااااا

میخوام اندازه این یک ماه تو سه روز پست بزنم:D

 

ممنون از اینکه تو 2 پست قبل نظر دادید. و تصمیم بر موندن شد.

شما نمیخواید یه انتقادی، پیشنهادی چیزی بدید؟

همینجوری میخواید بر و بر منو نگاه کنید؟

  • ماشیح

نظرات  (۴)

در باب کم سوادی منتقدان یه چیز بگم ؟
هر وقت همه خونسردی کامل داشتن بگین بگم D:
پاسخ:
خیالتون راحت باشه با توهینهای اقای رییس جمهور ما با نقد شما مشکلی نداریم:D
بگید
در مورد کم سوادان بگید
بسم رب الحسین .. .


ضمنا چند تا شعر خوب و عکس خوبم داریم _ نچ! من عکسا رو زدم لود نشه چه سود پ؟!



میخوام اندازه این یک ماه تو سه روز پست بزنم:D _ یاد انتخابات افتادم و روزی هزار تا آفلاینی که میدادم! نیشه خند
سلام
نظر رو فعلا کار نداشته باشید
صرفا جهت اطلاع
من یک کم سوادم! شکلک خودم

از یه طرف میگن ازادی بیانه چرا انتقاد نمیکنید، از یه طرف تا نظر میدی میگن تندرو، کم سواد
اقا
خانم
برچسب تندرو و کم سواد دلت میخاد انتقاد کن
همینیه که هست
تازه بنا بر قولی ممکنه بدترم بشه
  • مجید شکاری
  • فرت و فرت که نظر و پیشنهاد نمیخوان از مردم!
    مگه تو دولت راستگویانی؟
    عجبا
    پاسخ:
    تو نمیفهمی:D
    وقتی روند وبلاگ خوب پیش نره میگم نظرات شما بوده
    مگه پیام انتخابات 24 خرداد رو نگرفتی؟
    :D


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی