اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

روزنوشت تاریخ 7ام بهمن 35 سال بعد از انقلاب

دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۲ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

امروز رسیدم دفتر. طبق معمول سیستم روشن کردم و یه سیستم چند میلیونی مزخرف که توسط یه دوست ببوگلابی که هیچ سررشته‌ای نداشته خریداری شده و n بار هنگ میکنه.

اومد بالا و بعد نیم ساعت هنگ کرد. خاموشش کردم و دوباره روشن.

با سیستم من نباید به اینترنت وصل شد بنابراین زدم فیلمها رو render کنه و خودم رفتم روی اون سیستم و یه سری به نت زدم تا وقتی سیستم کارشو انجام میده.

خیالتون راحت توی محل کار ما اجازه اینترنت رفتن در ساعت اداری داریم و البته من وقتهایی که اینترنت میرم رو میذارم زمانی که سیستمم render کنه. این توضیح رو دادم چون میگن ادم عاقل خودش رو در مظان اتهام نمیذاره.

 

بعدش بچه‌ها کم کم اومدن.

حاجی جلسه بود و من کارش داشتم تا اینکه غروب اومد بیرون و خبری که می‌خواستم رو داد.

چون هنوز قطعی نیست فعلا نمیگمش.

 

بعضی از فیلمایی که می‌بینم خیلی برام جالبه. امروز یه سری فیلم جالب دیدم.

البته این هفته کلا فیلم‌هاش برام دوست داشتنی بود و چون سری بود و به هم متصل بود، امروز یه سری آدم تو یه سری جا توی این فیلما که نمیشه بیشتر از این توضیحشون رو داد داشتن خداحافظی میکردن از هم و من واقعا انگار خداحافظی اونا برام سخت بود.

خودشون هم اشک میریختن.

خلاصه از فیلم هندیش که بیایم بیرون، بچه‌ها دم ناهار طبق معمول در مورد چیزهای مختلف حرف زدن.

تولد علی فاطمی بود. ولی شیرینی نیاورده بود.

و چیزایی که یادم میاد همینا بود.

 

 

  • ماشیح

نظرات  (۲)

  • مجید شکاری
  • خبرت چیه؟ :D
    پاسخ:
    خبرم اینه من و تو نصفه نیمه که نه فعلا ربعه نیمه همکار شدیم :D 
    روزنوشت هاتون که تو اونجا هم می نوشتید انصافا خوب درمیان.
    گرچه شاید من هیچ کدوم از شخصیت های نوشته یا مکان ها و... رو نشناسم و ندونم چی به چیه ولی خوندنش حس خوبی داره. :)
    پاسخ:
    دمت گرم. یه دانه ای. انقد از انگلیس نیا :D 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی