اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

افشاگری شماره یک

پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۳۳ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

در طول 7 سال فعالیت اینترنتی در سایت‌های مختلف از انجمن‌ها، مسنجرها تا سایت‌های اجتماعی با بیش از 10 نام مستعار و 50 آیدی فعالیت داشتم که بعضیش احمقانه بوده و بعضیش هنوز هم ادامه داره.

این افشاگری بود که می‌خواستم بکنم.

.

اما بعد

این پست بازدید زیادی داشت، به دلیل کلمه افشاگری

لابد فکر کردید در مورد موضوع خاصی میخوام افشاگری کنم

منتظر بودید، پست بعدی رو ببینید و چیزی بخونید.

این در انتظار موندن و در خماری گذاشتن و «دروغ گفتن» بلایی هست که سر شما میاد و براش توجیه آورده میشه.

اینکه از اعتماد شما سوءاستفاده بشه

بگم بگم یه اشتباهه

و نگفتنش و تو خماری گذاشتن شما یه اشتباه دیگه

.

این یک درس بود برای شما. درس تلخی هست. دوست نداشتم حتی اگر یک نفر منتظر بود من چیز خاصی بنویسم، به قول خودمون اسگل بشه

اما واقعیت اینه می‌خواستم به شما این درس رو بدم که

بازی نخورید

وقتی تو خماری می‌ذارنتون

بفهمید

شما ارزش دارید و نباید بی‌ارزش نگاه بشه بهتون.

.

.

منم برم مشق شبمو بنویسم که شنبه خانم معلم نگاه میکنه.

پی نوشت: حالا اگه دلتون خواست واقعا افشاگری کنم بگید. من جعبه سیاه یه سری جاها هستم یوهاها ها ها ها (شوخی کردم)

  • ماشیح

نظرات  (۵)

این متنو که خوندم
احساس کردم باید یه موسیقی متن هم داشته باشه
شبیه موسیقی متن مستندای عبدالله هاشم وقتی میخواد یه حقیقتی رو بگه
:|


جالب بود
پاسخ:
:D چه جالب گفتین.
موسیقی یکی از آلبومهای Clint Manshell هست.

ممنونن که برام نظر میذارید

سوالیکه ذهن بنده رو مشغول کرده در این لحظه
اینه که

آیا تاکنون واژه ای جایگزین و به همان شیوایی و گیراییِ
عبارت "مش رجب"
در پاسخ به "عجب"
به گنجینه ی لغات پارسی افزوده شده ست یا خیر ؟


P:
پاسخ:
والا من سعی کردم چیز دیگه ای استفاده کنم دیدم بهترین معنا رو همین میده :D
عجب!
پاسخ:
مش رجب!
بزرگ بشیم :v
پاسخ:
اره الان عده ای کودکی :D
عه!
چه آشنا بود این داستان
تو کدوم سایت از این کارا میکنن؟
اولش چی بود؟ D:
پاسخ:
لایکستان سیخی :D 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی