اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

نظرسنجی شماره 2 «نام وبلاگ»

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۲، ۰۵:۰۳ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر.

.

برای وبلاگ جدیدم یک اسم پیشنهاد کنید.

تا 24 ساعت آینده اسم پیشنهادی خودتون رو برای من بذارید لطفا.

دقت داشته باشید کار اصلی وبلاگ بعدی، نوشتن مطالبی با رویکرد هنر (سینما، فیلم،مستند و موسیقی)، سیاسی (نقد، تحلیل و ...)، بیان نکات سایبری و تحقیقات دینی است.

البته سعی این هست که بیشتر هنری و با هدف تولید محتوای هنری باشه.

.

اسامی که قبلا پیشنهاد شده یا به ذهنم رسیده:

1- آینه جادو

2- قلم

3- گنجه

4- آوین

5- روایت نرم

.و پیشنهاداتی که شما خواهید داد.

اگر اسم‌های بالا به نظرتون زیباست یکی رو انتخاب کنید و اگر پیشنهادی دارید، مطرح کنید.

ممنون

  • ماشیح

نظرات  (۱۱)

  • Alireza Hashemi
  • میخواین عمار بذارید بزنید تو cool بازی:
    عمار باحال
    عمار تنها
    عماری در شهر
    من عمارم کسی رو هم راه نمیدم
    عمار اورجینال
    عمار پشمکی

    :v
    با تمام احترام با عمار و منتجاتش مخالفم. شمام مختار نیستین، مسیح هستین. :دی
    پاسخ:
    :D


    نه صوفی جان
    فقط یکم احساس له شدگی میکنم

    (شکلک از خنده اشکش دراومده)
     کلا با اسمی که توش عمار باشه مخالفم
    واسه اینکه خیلی ها با دیدن این اسم اصلا سراغ خوندن پست ها نمیان!
    اونوقت هر مطلبی هم که تو اون وبلاگ نوشته بشه
    چه درست چه غلط یه حساب چیز دیگه ای گذاشته میشه


    البته شما مختارید :))




    مسیحا تو ذوقت که نزدم  3>

    پاسخ:
    منم موافقم
    البته به این فکر میکنم اگر هرکسی با باز کردن عمار چیزهای مزخرف بخونه
    اونوقت چه بلایی سر «عمار» میاد

    البته نوشته های منم مزخرفی بیش نیست ولی کاش یه عمار باشه که ادمو به عمارها جذب کنه
    سلام
    چند تا اسم پیشنهاد میدم لطفا تو ذوق نزنه کسی!
    1. قطره
    2. تلنگر
    3. دهکده هنر
    4. جور دیگر
    5. تراوش
    6. چکه
    7. جای پای عمار
    8. رستاک هنر


    فعلا همینا به ذهنم رسید
    پاسخ:
    سلام
    خوبه که اسم پیشنهاد دادید.

    من خودم از عمار و افسر و ... بدم میاد اما فکر میکنم گاهی خوبه بهش فکر کنم:D

    بذار
    عمار رهبر
    انا عمار
    عمار عماریون
    ما عمار نیستیم که رهبرم تنها باشد!؟
    و مشتقات عنمار :))
    پاسخ:
    حالا به نظرت من عمار نیستم؟ :P

  • Alireza Hashemi
  • اگه اون انتخاب شد یه شیرینی چیزی میشه طلب من ها
    :d
    پاسخ:
    شیرینی میدی
    چون اسم وبلاگت منتخب شد برای شیخ اجل شخص بنده :D
    سلام
    گنجه اسم قشنگیه
    ولی روایت نرم یا هرچیز  دیگه ای که ’’ نرم‘' پسوندش باشه بیشتر به فعالیت هاتون میخوره ولی تکراریه قشنگم نیست :|
     فی الواقع همون گنجه :))


    پاسخ:
    ممانین
    بسم رب الحسین .. .

    روایت نرم قشنگ بود نمیدونم چرا یاد خاک های نرم کوشک و روایت فتح افتادم!!

    من صراط رو هم دوست دارم :D
    پاسخ:
    یه دونه ای
    روایت فتح نرم میخواستم بگم دیدم طولانی میشه
    روایت نرم
    ودود !
    پاسخ:
    ودود رو خوب گفتی
  • Alireza Hashemi
  • من سر مواضع قبلیم هستم :D
    پاسخ:
    :D
    حرف مرد یکیه
    1- گنجه
    2- قلم

    هنوز هم نگرفتنشون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی