اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

مجید

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۵۱ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 
 
«مجید» برای من فقط یک دوست نیست.
برای من مثل برادر می‌مونه
از اون برادرها که حاج منصور می‌گه: گفت برادر بهتره یا رفیق؟ گفت برادری که رفیق باشه!
ندیدنش در این مدت دلتنگم کرده واقعا...
و نبودنش برام سخت بوده و هست. چه موقعی که در دانشگاه مجبور شدم دو ترم بدون او باشم و چه همین الان که در بلاگ نیست و من هستم. حتی در همین حد هم نبودنش برای من سخت می‌نُماید!
 
خدا حفظش کنه و ما رو با هم تحت سایه‌ی حضرت ولیعصر ارواحنا فداه سرباز رهبری نگه داره.
 

 

این پست برای «مجید» بوده، هست و خواهد بود.

  • ماشیح

نظرات  (۷)

برعکس رفقا که رابطه ی «برادری انتخابی» یا «انتخاب ارادی» دارن،
شیوخ و مریدان رابطه ی «آش کشک خاله» ای دارن :))
پاسخ:
:v
"رفیق برادریه که می تونی انتخابش کنی D:"


اینم خوب بود :))

ولی متاسفانه این قانون برای مریدان نافذ نیست =))
شیخ تحمیلیه، همونطور که مرید تحمیلیه =))
پاسخ:
:v
ای آقااااااا!
تو که ما را نابود کردی با این حرکت
حالا هر کی ندونه فکر میکنه من چه تحفه ای هستم :))


دمت گرم بادا
پاسخ:
یه دانه ای

تفحه ای هم نیستی :v
شیخ مجید و مکتب خانه معروف !
پاسخ:
بله، ولی نیست که...
خوشبحال اقای مجید(:
:)
رفیق برادریه که می تونی انتخابش کنی D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی