اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

دعوت از دوستان وبلاگی و غیروبلاگی

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۱ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

این‌هایی که میرن بالای منبر، می‌گن: «خودم و همه شما را به تقوای الهی دعوت می‌کنم.»

حالا منم «خودم و همه شما رو» به نوشتن و حضور بیشتر در بلاگ و وبلاگ نویسی دعوت می‌کنم.

اول به این دلیل که دور هم باشیم

دوم به این دلیل که کمی از فضای تلگرامی دور بشیم

سوم به این دلیل که متون قابل تامل و یا حتی غیر قابل تامل همدیگه رو بخونیم و باعث الفت بیشتر شه

چهارم به این دلیل که وبلاگ باعث میشه بنویسیم و دست ما به نوشتن عادت کنه. همچنین فکر ما با نوشتن اخت پیدا کنه.

 

علی ای حال از همه خصوصا مجید، علیرضا هاشمی، علیرضا حدیدی، الف، سایر دوستان و اشنایان و سایر حروف الفبا دعوت می‌کنم که بیش از پیش بلاگی شوید...

 

  • ماشیح

نظرات  (۵)

  • پیچک شیرازی
  • مجددا سلام
    عالی هست
    تا قبلا ها انجام می دادم
    البته در زمان حیات گفتمان دینی
    از کجا باید شروع کنم ؟
    پاسخ:
    سلام
    از جایی که خودتون بخواید
    تاسیس وبلاگ
    نوشتن در مورد چیزی که دوست دارید
    سلام ،
    من نوشتن م خیلی بد تر شده...
    اما به جمع بلاگی ها اومدم...
    قصدم کارکردن روی نوشتنه...ان شاء الله که بشه
    د ع ا
    پاسخ:
    سلام
    خوش اومدید
    کار خوبی کردید

    من لبیک نمیگم چون بسته اینترنتم تموم شده ‎:D
    پاسخ:
    :v
    ساز همیشه مخالف
    مثل خلیج همیشه فارس :D
    چشم.
    خیلی مطلب هست که بخوام بنویسم وبلاگ و طول روز یادم میاد. از این به بعد می نویسم سرفصل مطلب رو و تو وبلاگ می نویسمش حتماً.
    پاسخ:
    ها خوبه دمت گرم
    من که دارم روزی دو تا پست میذارم! دیگه بیشتر از این وبلاگی بشم؟!! چه خبره دیگه؟! :))
    پاسخ:
    نه تو رو تا الان نداشتم
    حله 
    از این به بعد بهت سر میزنم :D
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی