اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

کرسی صدر مجمع تشخیص

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

نمی گردد کسی زاهد به این عمامه بستن‌ها 
ندارد لطف بی‌ درکِ ولایت، حوزه رفتن‌ها 

من از کرسی صدر مجمع تشخیص فهمیدم
که ناکس کس نمی‌گردد به این بالا نشستن‌ها

  • ماشیح

نظرات  (۵)

  • مرتضی سهرابی
  • من این دوبتی رو از وبلاگ شاعرش خوندم محشره این جور شعرای ولایی کم هستن و باید حمایتشون کنیم ...
    http://esaratnameh.blog.ir/
    احسنت...
    تکبیر....
    :))
    وای که چه خوبه :v
    پاسخ:
    :v
    آها!
    قشنگ بود. ایوالله.

    من از آن حکم نظامِ قضا درکم شد
    نشود چوبِ قانون، در آستین اژدرها

    د بده :v
    پاسخ:
    اگر گفتم بی تو حال من خوب است، باور کن
    شبیه خاطرات «هاشمی» از جنگ هذیان است

    :D


  • آبجی خانوم
  • قبل تر ها می گفتند
    ز گهواره تا گور دانش بجوی
    حالا گویا شده
    ز گهواره تا گور مسند قدرت بجوی
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی