اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

خَر مُفتی

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

زنگ زدن گفتن که حوزه یه سری کار داره که مربوط به کلاس‌هاست. تمایل داریم شما هم حضور پیدا کنید و از نظراتتون بهره مند شیم.

مدیریت یکی از بخش‌هاش رو به عهده بگیرید.

خب وقتی طرف اینطوری صحبت می‌کنه قاعدتا یه تصوراتی میاد توی ذهنتون.

مثلا اینکه حالا من درحد مدیریت نیستم، دارن شاخ می‌ذارن روی سرم.

یا اینکه مثلا خب الان میریم یه قرارداد کاری می‌بندن با ما

و ...

 

نمی‌دونم رو پیشونی من و مجید نوشته یا چیز دیگری

هرکسی که ما رو می‌بینه فکر می‌کنه خدا ما رو خلق کرده که کار مفت و مجانی انجام بدیم.

به طرف گفتم والّا من الان اول باید خرج زندگیم رو دربیارم، بعد به فکر اینجور کارها باشم. کار خوبیه اگر بتونم انجامش بدم، اما الان اولویت نداره.

خب آخه برادر من!

چرا اینکارو می‌کنی؟

  • ماشیح

نظرات  (۶)

مسیح جان میدونم ازدواج کردی (تو پرانتز- تبریکات صمیمانه بنده را هم پذیرا باشید- پرانتز بسته)
ولی بعضی حرف ها را زدن حال آدم را خراب میکنه
کاری به این ماجراهای شما ندارم که کار کردی و پولتو ندادن...اینها را که من خبر ندارم
به خودم دارم میگم ...حدیث نفسه بلند بلند و مکتوب....
ولی بعضی حرف ها حتی گفتنش هم خوب نیست
هم خدا روزی رسونه ... هم کار برای رضای خدا به زندگی برکت میده....
نمیدونم.... خدا عاقبتمون را ختم به خیر کنه
خر خرِ دیگه حالا چه مفتی باشه چه پولی...
وقتی آدم را خر حساب میکنن خیلی بده...گیرم که یه پولی هم بدن!
این هم یه جورشه دیگه.

حالا واقعا یه موقع کار افتر افکتی باشه پایه نیستی؟! :)
جدا از اینکه واقعاً «اول باید خرج زندگیم رو دربیارم، بعد به فکر اینجور کارها باشم»، باید گفت که کاری که نخوان براش خرج کنن هیچ وقت درجه یک درنمیاد.
یادمه تو سیخستان هم یکی اومده بود ازتون درباره فیلمبرداری و تدوین یه مستند می پرسید گفتید فلان قدر انجام میدن و میدم، گفتن که پول ندارن و اینا. کلی اون موقع درباره ش صحبت کردیم.
پاسخ:
اره
ببین اگه تو یا من نوعی توی جیبمون اونقدری پر باشه که دغدغه پول بلیت تا کلاسمون رو نداشته باشیم، کار مجانی هم انجام میدیم
دادیم
اصلا مدل ما اینه که کار مجانی کردیم و میکنیم و خواهیم کرد
اما نه هر کاری و هر جایی
کار مجانی رو من باید برم قبول کنم، نه اینکه طرف به من پیشنهاد کنه
بقول ارسطو آخ اخ آخ....

یادم رفت بگم.. به حکم ادب سلام


پاسخ:
سلام علیکم
بذار یکم بگذره اون داستانه رو مینویسم یکم با سر دیوار بترکونیم :))

داداش کار مجانی میکنی؟
پاسخ:
:v
بنویسش اونو

اره.
سکانس سکانسش کن. داستان منم بنویسم. اون پسره زنگ زده بود واسه افتر افکت :D
رفته بودم جایی کاری انجام دادم پولمو ندادن

زنگ زدم بهشون گفتم ... آقا جان حق الزحمه بنده هیچی... ولی این همه راه اومدم با ماشین خودم لااقل پول بنزینمو بدین... بعدشم گفتم بخدا اسب حضرت عباسم علف میخوره... کنایه از اینکه ماشین ما هم بنزین میخوره.. یارو شرمنده شد شماره کارت گرفت و از خجالت حقیر در اومد
پاسخ:
آره ما هم یه جا کار کردیم
هنوزم 650 تومن طلب داریم
ولی اون طرف خیلی پرروتر از ایناست که اسب حضرت عباس و ... رو بفهمه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی