اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

بیچاره ما...

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

اربعین که میشه خیلی اذیت میشی

از مرز رد شدن و از مرز برگشتن خصوصا. خیلی اذیتت میکنه. انقدر که فکر کردن بهش سرتو دردمیاره.

با بی‌برنامگی مسئولین...

اما

اربعین که تموم میشه و می‌رسی خونه، کم کم یه چیزی توی دلت اتیش می‌گیره

بعد از یک ماه می‌بینی شعله‌اش روشن شده

وقتی 5-6 ماه تا محرم و صفر می‌مونه خوب خوب اتیشش شعله وره. داغ داغه

روز و شب رو می‌شماری با این آرزو که یه بار دیگه با تموم نالایقیت پیاده بری

دلم برای پیاده روی اربعین و ستون‌ها تنگ شده. برای عراقیا و ایرانیا و بقیه. برای همه سختی‌ها و شیرینی‌هاش

برای حس با امام حسین بودن با همه بی لیاقتی‌ها...

 

چقدر دلتنگ اربعینم این روزها 

امام حسین، همه چیزهایی که تا امروز خواستم رو بهم داده.

بازم میده ان شاءالله. 

  • ماشیح

نظرات  (۵)

فقط کارت ملی میخوان نه؟
خیلی خوبه. باصفام هست.
کاش امام حسین درست کنه برم امسال.

نشد رو واسه نذر گفتم. چیزی که براش نذر کردم نشد ولی باز دلم میخواد که برم.
پاسخ:
هیچی نمیخوان
کارت ملی هم نمیخوان

ان شاءالله میشه
یه نذر کرده بودم بشه امسال برم، نشد :v
ولی بازم فکر می کنم برم. به دلم افتاده، دلم هم می خواد. کاش بشه.
پاسخ:
فکر میکنی نمیشه؟
به جان خودم نه، به جان همون ارباب اگه بخواد بری میری
اربعین تنها زیارتیه که با این همه مسافت طولانی میتونی بدون گذرنامه و با 100 تومن پول بری
مشهدم نمیشه اینجوری رفت
ما یه اربعین نبردیا!
بر وزن ما رو یه شمال نبردی :))
پاسخ:
هر کی نیاد :D
امسال بدون گذرنامه

ان شا الله قسمت میشه
پدر همسرم قول داده اگر اتفاقی نیوفته عرفه امسال من رو باخودش ببره کربلا دعا کنید قسمت بشه برم برای همتون دعا میکنم
پاسخ:
ان شاءالله
خوش به سعادتتون چه روزی هم.
ان شاءالله برید و دعا کنید مارو
ان شاء الله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی