اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

وداعی سخت

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

تو این یه ماهه منو بستری کردی، ممنونتم.

گفتی گرسنگی بکشم، تشنگی بکشم

شاید آدم بشم

اما زود تموم شد...

 

فنحن مودعوه وداع من عز فراقه علینا
خدایا با این ماه وداع میکنیم. وداع کسی که خیلی سخته ما از او جدا بشیم. 
خیلی سخته وداع کردن با او. مانند کسی که جداییش بر ما بزرگه. 
امام سجاد علیه السلام میفرمایند ما با رمضان اینطوری خداحافظی میکنیم. اونطوری که پدر و مادر با اولادش خداحافظی میکنه و میخواد بره و فراقش سخته، ما با رمضان اینطور خداحافظی میکنیم.

و غمّنا و اوحشنا انصرافه عنّا
وغمّنا...
غصه دارم

وداع کسی که ما رو به غم و غصه انداخته و وحشت داره جداییش 
وحشت دارم، دارم باهاش خداحافظی میکنم
نمیدونم تا سال دیگه زنده‌ام یا نه
غصه از این بالاتر که، ما نمیدونیم در این ماه امرزیده شدیم یا نه
نمیدونیم کاری کردیم که خدا راضی شده یا نه؟

و اخرجنا بخروجه من سیئاتنا
ما رو از گناه دیگه بیرون بیار، خسته شدیم.


السلام علیک ما کان اطولک علی المجرمی و اهیبک فی صدور المومنین
سلام بر تو! چقدر طولانی بودی برای روزه خورها. برای اون‌ها یک سال گذشت. ولی اونها که روزه گرفتن میگن عه پریروز اول ماه بودا.
چه زود گذشت

السلام علیک و علی لیله القدر، التی اخیر من الف شهر
سلام بر تو و بر شب قدری که از هزار شب بهتره
السلام علیک ما کان احرصنا بالامس علیک و اشد شوقنا غدا الیک
سلام بر تو چقدر ما دیروز نسبت به تو حریص بودیم. تا ماه تموم نشده بود. و شوق ما فردا که از دست ما میری نسبت به تو زیاد میشه
تازه قدر ماه رمضون رو کی میفهمیم؟
روز عید فطر. 
ای داد...ای داد...
چه ماه خوبی بود.
خوابیدنش ثواب عبادت، نفس کشیدنش ثواب تسبیح، دعای ابوحمزه، دعای افتتاح، دعای سحر، نماز شب، گریه، زاری...


خدایا اگر تا امشب مارو نیامرزیدی، امشب قلم عفو بر جرائم و اعمال ما بکش...
اللهم صل علی محمد نبینا و اله کما صلیت علی ملائکتک المقربین و صل علیه و آله کما صلیت علی انبیائک المرسلین و صل علیه و آله کما صلیت علی عبادک الصالحین و صل علیه و آله کما صلیت علی عبادک الصالحین و افضل من ذلک یا رب العالمین...

  • ماشیح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی