اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

باب افتعال

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۲ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

رفیق که میگن یعنی ایناها!

این سه تا رو میگم

مجید، علیرضا و اون علیرضا

 

با خبر شنیدن ازدواج اولین چیزی که رفته توی ذهنشون راهیان نور بوده :v

الحق معرکه‌ان.

از همینجا اعلام می‌کنن فکر و خیال واهی به سرشون نزنه. بدون من هیچ جا نمیرن.

البته در این چند روز ما رو مورد عنایت قرار دادن، ولی بعدا جبران میکنم:D

 

 

علی ای حال هر سه تا‌شون یه شیرینی تپل مهمون من هستن. البته هر وقت کار پیدا کنم :v

  • ماشیح

نظرات  (۶)

به سلامتی
بسیار مبارک باد
ان شاالله خوشبخت بشید :)
پاسخ:
سلامت باشید
ممنون
ان شاءالله


عمرا دیگه راهت بدیم
تو از جنس ما نیستی
برو عقب ...

به جای مقاومت میری توافق میکنی؟؟
ننگ به تو ...
  • روح الله فاضل
  • چه جالب که زن گرفتی! هر موقع اومدی مشهد شیرینی منو هم بیار.

    در ضمن باجناق خواستی من هستم :)
    پاسخ:
    ان شاءالله قسمت خودت بشه بیایم مشهد :D
    چشم.


    در مورد باجناق هم باید یه 5-6 سالی صبر کنی :D 
    چه حرکتی؟ من که هر روز دارم حرکت میزنم D:
    من با شیرینی از مواضع خود برمیگردم شخصاً.
    شیخ هم الکی بلوف سیاسی میزنه :))

    برمیگردونیمش :v
    پاسخ:
    شیخ تا مکتب ما رو تعطیل نکنه بیخیال نمیشه :D
    بذار واسه بعد عُقده‌اش میکنم :v


    و اما تو
    شیرینی سر جای خودش
    حرکتی بنما :D

    فکر کردی ما با شیرینی از مواضع خودمون برمیگردیم؟
    یا ما و راهیان!
    یا زن و بچه و آینده :))
    پاسخ:
    :D

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی