اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

پیامی آورده اند- گزارش تصویری تشییع پیکر شهدای غواص

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۵۳ ب.ظ

  • ماشیح

نظرات  (۴)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سومین عکس جیگر آدم و کباب می کنه ...
    عکسای جالبی بودن
    پاسخ:
    ممنون لطف دارید
    عکسا قشنگ بودن واقعاً.
    اون عکس دوربین تو چشم احمدی نژاد بود؟ :v
    پاسخ:
    فکر کنم یه همچون جایی بود :v
    10 سانت باهم فاصله داشتیم.

    نوبخت رو هم دیدم، رو یه کاغذ نوشتم:
    انقدر تابلو به مردم دروغ نگید
    دادم دستش

    و به سرعت باد فرار کردم. گفتم یهو می‌بینی نیستم :v
    عکسات قشنگن
    ولی شهیدش کم بود!
    پاسخ:
    اون رو بذار به حساب بی تدبیری مسئولین
    قرار بود 4 بیان، ساعت 6 و 40 دقیقه نیومده بودن
    هوا به شدت گرم بود. بسیاری از کسایی که دم جایگاه بودن داشتن برمی‌گشتن
    خود ما هم دیدیم نمیان داشتیم برمی‌گشتیم که یه جا این‌ها اومدن و تونستم برم عکس بگیرم
    نمی‌شد رفت جای درست حسابی عکس گرفت 
    ککاش من هم اونجا بودم حیف که لیاقت نداشتم موفق باشید یاعلی
    پاسخ:
    ان شاءالله که از اونجا رفته ها قرار بگیرین
    ان شاءالله دفعه های بعدی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی