اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

در افق محو شوید

دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

شبکه افق فردا ساعت 21:30 مستندی داره به اسم «از تبار دموکراسی».

مستند رو ندیدم، اما با توجه به اطلاعات کمی که در این زمینه دارم و تیزری که مستند نشون داد به نظرم همون چیزی رو می‌خواد بگه که باید می‌گفت.

پیشنهاد می‌کنم حتما ببینیدش. البته باز تاکید می‌کنم که خبر ندارم چیه و چطوریه!

فکر کنم خوب باشه

 

  • ماشیح

نظرات  (۴)

یا شیخ من تماشا بنمودم ولی چیز زیادی به جز نقد دموکراسی را نفهمیدندی :دی البته اگه اونم درست فهمیده باشم :دی

از نیم ساعت قبلش نشسته بودم پای تلوزیون که ندای شیخ را لبیک گویم که همین باعث شد عصر خمینی رو هم تماشا کنم :دی بعدشم تولد در زمین سوخته (نمیدونم اسمشو درست نوشتم یا نه :v ) اونو هم تماشا کردم :دی

اما انصافا" شبکه افق نسبتا" خیلی خوبه،من تا حالا که دنبالش نکردم اما خیلی جالب بود برام پتانسیل خیلی بالایی داره این شبکه بنظرم،البته اگه پای تابه ی آگرین بهش وا نشه !! :دی
پاسخ:
مجید عزیزی ادم خوش فکریه و البته علی حمید رو هم دورا دور میشناسم
البته این گنگی توی اثر بود
قبول دارم

به نظر من چون پتانسیل زیادی داره، الان خوب نیست
مجید من رفتم برات نظر هم گذاشتم و هی داشتم با خودم فکر میکردم چرا جواب نمیدی!!

حالا چرا جواب نمیدی؟! :))
در افق محو نشوید!
qaaab.blog.ir رو اشغال کردن :))
کار هر کی بوده بیاد خودش رو لو بده :v
پاسخ:
:D
الف به من خصوصی داد که ثبت کن من قبول نکردم
حالا با بقیش دیگه کار ندارم :v
  • تایپـــ ــــیست
  • سلام
    مستند ایرانیه؟
    پاسخ:
    سلام
    نمیدونم. توی تیزر متوجه نشدم ایرانیه یا خارجیه ولی یه مستند خارجی به این نام هست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی