اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

بهاران خجسته باد

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۳۷ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

شادی روح امام شهدا و شهدا، خصوصا سید شهیدان اهل قلم صلوات.

 

سال قبل با مجید یه سری طرح زدیم برای 22 بهمن و پرینت کردم فامیل بردن با خودشون

امسال هیچ کاری نکردم. یه حس ناخوشایندی دارم.

دوست دارم یه کاری انجام بدم که دلم آروم بشه. که یه کاری کرده باشم.

ایکاش 22 بهمن به جای رییس جمهورها، حضرت آقا صحبت می‌کرد. مثلا فرض کنید با شور و شوق می‌رسید میدون آزادی رییس جمهور بیاد صحبت کنه. حالا برای ما که این رییس جمهور آزار دهنده است، قبلی هم تا حدی آزارمون داد.

اما کلا مثل این می‌مونه که ماکارونی مشدی درست کرده باشی، برسی به سیب‌زمینی ته قابلمه ببینی سوخته!

رییس جمهورهامون عمدتا حکم سیب زمینی ته قابلمه رو دارن. سیب‌زمینی سوخته!

  • ماشیح

نظرات  (۳)

واقعا چی میشد اگه اقا خودشون سخنرانی می کردن ....
یا اصلا میرسی ته قابلمه می بینی کلا سیب زمینی نداره D:
آره خوب می شد ولی اگه آقا خودشون حرف می زدن من درنمیومدم بیرون که حرفای ایشون رو گوش کنم :/
پاسخ:
حالا شهرهای دیگه خیلی خوبه. قابلمه اش اگه سیب زمینی هم نداره، سوخته نیست.
ما تا میرسیم میدون ازادی کمی شادی کنیم، به ضدحال تبدیل میشه

میمونی خونه رو خوب اومدی :v
آخرش رو خوب اومدی،خیلی خوب خخخخ
پاسخ:
:D
قربونت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی