اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

دانلود سخنرانی رحیم پور ازغدی در نماز جمعه

يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۱ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

سخنرانی 50 دقیقه بوده که من سخنرانی کامل صوتی رو پیدا نکردم. این فایل 30 دقیقه ای است.

سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی پیش از نماز جمعه هفته پیش.

 

دانلود سخنرانی رحیم پور ازغدی

 

پی نوشت: صحبت‌هاش توی این دو باری که توی نماز جمعه اومده نشون داده اگر فردی این چنینی بیاد، نماز جمعه حقیقتا نماز جمعه میشه!

کاش امام جمعه تهران میشد!

 
  • ماشیح

نظرات  (۵)

عجب آدرسی شد خخخ
پاسخ:
اره نابودگره :v
اومدم منم آدرس کامل فیلمشو بزارم دیدم که علیرضا گذاشته:دی

حالا اینم گذاشتم من :دی

http://mobinmedia.ir/6622/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA%DB%8C%D8%8C-%D8%AA%D9%86%D8%A8%D9%84%DB%8C-%D8%AF.html
پاسخ:
دمت گرم
اون ادرس صوتشو گذاشته
تو فیلم بذار

  • Alireza Hashemi
  • لینکش رو پیدا کردم
    البته خودم هنوز دانلود نکردم ولی 52 دقیقه ست و فکر کنم کامله. خواستید بذارید:
    http://islammovie.ir/files/uploads/filez1/1421557160.Rahimpoor-namazjome-eghtesad-moghavemat-navadiha.ir.mp3
    پاسخ:
    ها ایوالله دمت گرم
    لینک تصویریشو دیروز اومدم بگیرم دیدم 300 مگه. البته من دانلود فری هستم، اما گفتم حالا چه کاریه؟ :P
  • Alireza Hashemi
  • یا للعجب!
    باورم نمیشه این تو نماز جمعه بوده باشه! نماز جمعه های دیگه و اونایی که من میبینم کجا این کجا!
    معرکه بود ولی بدجا تموم شد، کاملش پیدا نمیشه؟ سایت ستاد اقامه نمازی چیزی، واسه سخنرانی سری قبلش چی؟
    پاسخ:
    چرا بگردی حتما پیدا میکنی
    تصویریش که کامله رجانیوز گذاشته. من صوتیشو ندیدم.
    تشکر بابت زحمتی که کشیدی :)
    به ولله که این حرف ها عین افراطی گری و تحجر بود.

    +خدا رو شکر که تو وبلاگ شخصیم تا حالا نظر شخصیم رو در مورد مسائل ذکر شده بیان نکردم و هرچه بوده به قول آقای اذغدی «حرف رهبری و حرف امام و راه انفلاب» بوده. و اگر این عین تحجر و افراطی گریه، ترجیه میدم افراطی و متحجر باشم

    پاسخ:
    خواهش.

    من وقتی اولین بار شروع کردم اثار شهید آوینی رو بخونم، هرچی میرفتم جلو میگفتم اگه الان تحجر تحجر میکنن، شهید اوینی توی این زمان بود که دگم و افراطی به تمام معنا بود.
    حالا قضیه اینه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی