اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

کی بود کی بود؟ من بودم!

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۶ ب.ظ

Zahra Afshar

 

 

 

 

 

پی نوشت: خوشبختانه نه‌تنها کسی نمی‌تونه ادعا کنه که من با این آیدی ازش اطلاعات شخصی {خانم‌ها} گرفتم، که حتی اجازه ندادم کسی اطلاعات شخصی بده!

 

 

  • ماشیح

نظرات  (۷)

  • افسون نیکدل
  • :|
    پاسخ:
    وات هپند؟ :P
    آره اینو قبول دارم :)
    -----------------------------
    یکی دوتا ناظمو کفش کرده بودم یه مدیرم حدث میزدم ولی این یکی رو نه خدایی :)))

    الان به آی خودمم شک کردم p:
    پاسخ:
    خودمم شک دارم الان آیا جز اینا بازم بودم یا نه؟

    ولی انصافا رودستی که سیدرضا از من خورد رو هیشکی نخورد
    حالا اون یه پست مخصوص میخواد خودش :D
    من یکی ناراحت شدم
    پاسخ:
    سلام خانم باران!
    ناراحتی نداره که. 
    ینی کلا شما بودید؟! :O
    پاسخ:
    بله
    فکر کردید حیاتی داره اخبار میگه؟ :D
    عکس اون دختره بازیگر سریال فلان (یادم نمیاد چی بود) خیلی رو مخ بود :))
    پاسخ:
    Kristen Stewart بود
    اوه!
    خیلیا حال کرده بودن :D

    از دیگر شامورتی ها رو کن :v

    دیگه کی بودی؟ :))

    پاسخ:
    باور میکنی آیدیامو لیست کردم تو یه فایل Word?
    :D
    البته عموما ماموریتی بود!

    مثل ماموریت Giaso و دکمه زدن آقای اسگل!
    و ما ادراک المسیح؟
    :v

    خیلی خوب بود :))
    پاسخ:
    :D
    و ما ادرئک المسیح!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی