اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

چالش مبارزه با اسراییل

سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

 

 

مجید، علیرضا {من و ماه} و علیرضا {دیازپام} رو به این چالش دعوت می‌کنم!

 

نه برادر

این آرزوی تو تنها نیست

ارزویی است که ریشه در جان همه مسلمین دارد.

شهید سید مرتضی آوینی

 

 

تصویر؛ ان شاءالله بزودی...

  • ماشیح

نظرات  (۹)

سلام
آره خب! اسم نویسنده نبود که!

قدمم گلبارون :)
پاسخ:
سلام
اره واقعا
خوش اومدی
صفا اوردی

آقا اینجا واس شما بود؟!!!
من بعضی وقتها میومدم اینجا رو میخوندم بعد با خودم فکر میکردم شما کی هستی که نه واس مجید نه واس دکتر هاشمی، نه واس هیچکی نظر نمیذاری؟!! هی هم فکر میکردم! به هیچ نتیجه ای نرسیدم!!!
تازه الان من فهمیدم شما همون نیوک لیدری!!!!!

هیچی دیگه! فقط خواستم اعلام حضور کرده باشم :)
پاسخ:
Zسلام داداش
خوش اومدی
جدی فکر میکردی کس دیگه ایم?:-D 
طرح خوبیه !
میرم تو کارش!

اما ای کاش یکم خلاقانه تر بود!!
ولی همینم خوبه !
پاسخ:
حالا دیگه بضاعت درهمین حد بوده :D
سلام علیکم

زیارت قبول برادر

علی رضا ( من وماه) کی هستن؟ میشناسمشون ؟ البته اگر هویتشون مخفی نباشه :دی

ارادت مند همه دوستان و آشنایان مجازی و حقیقی که این پیامو میخونن
پاسخ:
سلام علیکم
ان شاءالله قسمت شما بشه زود زود

آقای مجنون هستن
خوشحال شدم از اینکه اینجا دیدمتون
من را!
نه من راه!
پاسخ:
توی راه راه :D
باشه تو را!
قضیه چیست ای برادر؟
من راه شفاف کن!
پاسخ:
لینک رو باز کن ببین دیگه
سایت آقا پیشنهاد کرد کاربرهای اینترنت و سایت های اجتماعی با عنوانی که بری توی سایتش میبینی، عکس بفرستن در این مورد.
حضرت اقا یه سخنرانی کرد اخیر و گفت مردم و جوونای ما عاشق مبارزه با اسراییل هستن!

حالا من هم تورو به این چالش دعوت کردم.
بعد یه عده هستن فکر کردن ملت از اسرائیل و آمریکای پشت سرش می ترسن :v
اینکه بگیم ما مبارزه با اسرائیل رو دوست داریم هم حق مطلب نیست. ما واقعا «عاشق» مبارزه با اسرائیلیم.
ببینم زورم میرسه یه چیزی طراحی کنم یا نه.
پاسخ:
ها دمت گرم.
اگر خواستی به چالش بکش :D
این چالش های اُمل گرایانه چیه؟
دنیا مگه دنیای 1400 سال پیشه؟
الان یه چیزی به اسم سازمان ملل اومده.
همه مردم خوبن، بدی تو نظر من و شماست، همه برابرن. اسرئیل رو همه قبول دارن
من و شما چرا متحجریم؟
جنگ تموم شد آقا جان! گذشت.


پاسخ:
اگر خواستی به چالش بکش :D
این قضیش چیه لطفا توضیح میدید منم تو وبلاگم بزارم
برام تو وبلاگم پیام بزار بیام اینجا جوابتو بخونم
ممنون
پاسخ:
لینک رو باز کن ببین دیگه برادر جان
سایت آقا پیشنهاد کرد کاربرهای اینترنت و سایت های اجتماعی با عنوانی که بری توی سایتش میبینی، عکس بفرستن در این مورد.
حضرت اقا یه سخنرانی کرد اخیر و گفت مردم و جوونای ما عاشق مبارزه با اسراییل هستن!

حالا من هم تورو به این چالش دعوت کردم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی