اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

یه ........خوب 12

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۲ ب.ظ

 

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

در این پست قصد دارم چند چیز خوب معرفی کنم. به روال اون وقتا.

 

1- یه عکس خیلی خوب.

2- کلیپی از یه دشمن خوب.

دشمن دانا که می‌گن به این می‌گن.

ماهنامه دشمن رو یادتونه؟ اون نه. اون دشمن خوبی نبود. این یه دشمن خوبه که حقیقت رو به شما میگه!

کلیپ باید احمق باشیم

 

3- یه هشتگ خوب

اگه توی شبکه اجتماعی خاصی عضو هستید، کلمه Ferguson رو سرچ و هشتگ‌هاش رو ببینید.

این یعنی اینکه کلنا فرگوسن!

 

4- یه کتاب خوب

کتاب راز رسانه نوشته نادر طالب زاده کتابی است که پیشنهاد می‌کنم بخونیدش. {خودم هم کامل نخوندم}

 

5- یه فیلم خوب

از فیلم‌های ساینتیفیک {من خارج بودم، نمی‌دونم شما چی میگید بهش} زیاد خوشم نمیاد به دلایلی، اما عموما باورهایی رو می‌گن که وقتی به خودمون میایم، می‌بینیم عمق باورهای ماست که داره نشونه میره.

فیلم Lucy یکی از اون‌هاست. آخرین سکانسش تعریف جالبی از انسان داشت برای من که من رو برد به اون باورهای نشونه رفته.

 

6- یه سایت خوب

نداریم که! :D دادیم رفت...

 

 

 

 

  • ماشیح

نظرات  (۲)

دولت روحانی ست دیگر...
دولت داریم ماه! عسل
فعل رو عوض میکنه، بعد میگه این که اون نیست. این عوض شده.
مردم رو گاو فرض کردن

تو اینا فقط کتاب به دردم ممیخوره.
کلیپت هم دو ساعت ۵ ثانیه ش رو لود کرد :/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی