اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

خاطرات اتاق 16- 1

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴ ق.ظ

توی خوابگاه بودیم. تو یه اتاق خیلی کوچیک، 12 نفر.
یه اسگلی هم به نام شروین بود توی اتاق که بعدا بیشتر باهاش اشنا میشید.
این بنده خدا دقیقا تختش با فاصله 2 متر روبروی من بود. داشت چرت و پرت می‌گفت. بار اول گفت، گفتم نگو، بار دوم گفت، گفتم نگو، بار سوم گفت، گفتم بچه‌ها شاهد باشین اگر گفت این گوشی رو شوت می‌کنم توی صورتش.
گفت
من هم گوشی رو شوت کردم
دقیقا 20 سانت مونده بود گوشی توی صورتش خورد بشه، که یکی از بچه‌ها روی هوا گوشی رو گرفت.
از اون به بعد فهمید داستان چیه
این یکی از دفعه‌هایی بود که واسه یکی از بچه‌ها قاطی کردم.
  • ماشیح

نظرات  (۵)

  • محمدمهدی باقری
  • بسم الله

    سلام دوستان

    سرباز صفر از همه شما دوستان عزیز می خواد که مطالب زیباتون رو به سرباز صفر معرفی کنید تا سرباز صفر اونارو براتون و با لینک مستقیم به مطلب خودتون در قسمت مطالب دوستان نشر بده نشر بده

    بدین صورت که شما مطالبتون رو در قالب نظر برای هر پستی به صورت زیر به صورت نظر برای سرباز صفر ارسال می کنید.

    به طور مثال :

    عنوان :

    منطق شهید

    آدرس :

    http://sarbaz0.blog.ir/post/546

    والسلام

    به همین سادگی مطالب شما در سرباز صفر باز نشر میشه و افراد بیشتری به سایتتون سر میزنن و از مطالب زیباتون استفاده میکنن

    پس منتظر مطالب زیبای شما هستیم

    التماس دعا

    یا علی مدد

    اطلاعات بیشتر در http://sarbaz0.blog.ir/post/547
    چقدر خشن :|

    ضمنا" "خالقدا اعصاب یخدی" اگه اشتباه نکنم یعنی مردم اعصاب ندارن :دی
    تو ترکی میگیم خلقده اعصاب یوخده حالا اگه با لهجه باشه میشه خالقدا ... :دی
    البته اگه اشتباه نکنم:-"
    پاسخ:
    آهان
    مردم
    آره مردم بی اعصاب شدن :v
  • افسون نیکدل
  • خالقدا اعصاب یخدی :D
    پاسخ:
    :D
    خالقدا یعنی چی؟ یعنی مادرزاد؟
    شروین فقید نگفت مگه؟
    گفت مسیح تو مث فلانی فاشیستی :))

    پاسخ:
    آره راست میگی
    :D
    یادته کلید کردم فاشیست چیه؟
    مرتضی نقش واکاشیزوما رو بازی کرد دقیقا! :))

    میدونستی تو یه فاشیستی؟ :v
    پاسخ:
    :D
    اره. اگه مرتضی نبود فکر کنم باید تغییر دکوراسیون میداد.

    چرا فاشیست :D
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی