اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

مرض درد گرفتم!

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

یادم رفت این رو بنویسم

چهار روزی میشه که مرض درد گرفتم.

مرض درد به نخوندن کتاب می‌گن

کلا چند روزی هست از خواب بیدار میشم، کامپیوتر رو روشن میکنم، میبینم حوصله ندارم خاموش می‌کنم.

سر و صدای کوچه خیلی زیاده نمیتونم تمرکز کنم بنویسم چون خیلی باید دقت کنم توی این متنه.

بعد میرم سراغ خوندن کتاب

حوصله ندارم

میگیرم می‌خوابم

 

 

فعلا کار من شده نوشتن این متن.

باید تمومش کنم و برم سراغ مرحله‌‍ی بعدی.

  • ماشیح

نظرات  (۱)

هیچ دردی از نخواندن و ننوشتن بالاتر نیست!
(مجید علیه خداحافظ)

پاسخ:
مجید علیه اللعمه :D
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی