اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

خبر خوش

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۹ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

در یک تماس تلفنی با مجید خبر خوشی شنیدم که حسابی سرحالم کرد. یعنی هرچی رییس جمهور منتخب گند زده بود به اعصابم، مجید خوشحالم کرد با این خبر خوبش.

 

برای همین یک صدا با هم فریاد می‌زنیم:

شیرینی

شیرینی

شیرینی

شیرینی :D

 

 

 

 

  • ماشیح

نظرات  (۶)

مجید جان قدم نورسیده مبارک!
پاسخ:
:))
لازم بشه فارست گامپ رو میذارم جیب بغل اون شلوار ۶ جیبه :))

شام عروسی P:
پاسخ:
جااااااااان
شام عروسیش که خوردن داره. حالا میاد میگه من قرار نیست ازدواج کنم، ولی زهی خیال باطل :P
اما این واسه عروسی نیست :D
تو خودتو گرم کن، صدات میکنیم. تک خوری نمیکنیم :D
گیرم که الان فرار کردی! همیشه که فرار نمیکنی، خسته میشی، وایمیسی، منم سوار بر موتور D:

در ضمن!
شام عروسی واسه عروسه

واسه شیخ شام دامادی میدن D:

پاسخ:
شام دامادیتم میدی!
:D
بوی شیرینی میاد :v
حالا این شیرینی که به کنار، شیرینی عروسی شیخ رو بخوریم D:

(ترول فرار کردن)
پاسخ:
اخ اخ اخ
گفتی
چه شیرینی عروسی بزنیم به بدن.

خطی که در مورد من و هادی و خودت هست رو حذف کن D:

قضیه اون روباهه که کارش راه افتاد و گفت امام زاده خودم اوکی کردم! دیگه زحمت نکش رو که شنیدی؟

خدایا خودم اوکی کردم، دیگه زحمت نکش :v
پاسخ:
:D
اره

کدوم خط؟ *سوت*

سیرینی رو در خدمتت هستیم

(مدیونی اگر ویرایش کنی)
:v

تو با من باش! خبرای بهتر هم دارم واست D:
پاسخ:
من به دموکراسی یونانی معتقدم! :D
ویرایش نمیکنم

ها ها ها ها!
جاناااااااااااااا
:D

بهش گفتم باشه میگم مارو ببره پرند :v


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی