اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

من، نمایش‌گاه کتاب و خریدهایم

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹ ب.ظ

 

نمایشگاه کتاب امسال و کتاب‌هایی که خریدم رو قرار بود معرفی کنم

 

1- امپراتوری هالیوود.

کتابی که توسط نیل گابلر یکی از سینماگران (بخوانید سینماشناسان هالیوودی آمریکا) نوشته. کتاب به نقش یهودیان صهیونیست در تاریخچه هالیوود اشاره می‌کنه.

جلد ابتدایی این کار مصور نبود و 560 صفحه می‌شد. در خصوص آدم‌های ابتدایی هالیوود، کمپانی‌ها و ... توضیحات مفصلی داده بود.

در جلد مصور این کتاب که توسط نشر سایان چاپ شده، یک کار بسیار عالی و خوب انجام شده. کتاب مصور شده و فیلم هالیوودیسم رو هم در این کتاب قرار دادن که البته توسط دول الخلیج العربیه محترم سانسور شده!

 

2- مافیا

 انتشارات سایان و باز هم دائره المعارف مصور.

این کتاب در خصوص مافیای مهم در قرن بیستم در کشورهای مختلف خصوصا آمریکا، ژاپن و ایتالیا هست.

 

3- دفاع مقدس

و باز یک کتاب دائره المعارف مصور و باز هم نشر سایان.

کتاب در خصوص دفاع مقدس، عملیات‌ها و شرحش، اطلاعاتی مثل رمز عملیات و ...، فرماندهان، مناطق عملیاتی و ... هست و حتما به درد کسایی می‌خوره که اطلاعات اولیه اما خیلی خوبی رو لازم دارن.

 

4- ولایت فقیه نوشته ایت‌الله جوادی آملی

کتاب ولایت فقیه ایشون از کتب بسیار معتبر و محکم در این خصوص هست. چیزی که به گفته اقای زائری در لبنان در خصوصش بحث و گفتگو میشه. نه فقط توسط شیعیان، توسط ادیان مختلف. کتابی که باز به قول ایشون در خصوص سیستم مدیریتی و قدرتش داره بحث و گفتگو میشه و نقش به سزایی در معرفی ولایت فقیه داره.

 

5- آفتاب در مصاف

علل و ابعاد حادثه عاشورا، برگرفته از سخنرانی‌های رهبر انقلاب.

توضیحاتش فکر میکنم با همین یک خط کافی باشه.

 

6- عبرت‌های عاشورا

باز هم برگرفته از سخنان رهبر انقلاب در خصوص وقایع عاشورا و عبرت‌های این حادثه.

 

7- یادداشت های محرمانه کنسولگری انگلستان در سیستان و قاینات 

این کتاب در خصوص اقداماتی است که دولت انگلستان در بازه جنگ جهانی اول انجام میداده و این اقدامات هم طبیعتا با موضوعیت ایران هست. البته در این کتاب به آنچه که در کشور ما رخ می‌داده و در جریان بوده هم اشاره‌ای شده.

 

8- دغدغه‌های فرهنگی

دغدغه‌های رهبر انقلاب در خصوص مسائل فرهنگی. پی دی اف کتاب رو توی نیوک لیدر گذاشتم، اما به دلایلی خریدمش.

 

9- امام خمینی و حیات طیبه انسان

نوشته‌های شهید سید مرتضی اوینی در خصوص حضرت امام و تفکرات ایشون.

 

10- مرکز آسمان

نوشته‌های شهید سیدمرتضی آوینی در خصوص پنج تن آل عبا، که البته بیشتر در خصوص امام حسین علیه السلام هست.

 

11- باران خلاف نیست

کتاب بسیار فوق‌العاده و دوست داشتنی آقای کورش علیانی عزیز. پندهایی است که ایشون به زبان خودشون از آقای دولابی نوشتن. به قول خودشون چیزهایی است که خودشون به نظرشون رسیده و هرگز هم البته بهش نرسیدن.

 

 

امید که مفید واقع شود

  • ماشیح

نظرات  (۵)

نچ نچ شما یارانه م می گیرین؟ :v
من دوست دارم کتابام دم دستم باشن همیشه چون یه کتاب رو چندبار و تصادفی می خونم.
یا تیکه هاییش رو واسه خودم علامت می زنم.
مسیحا ^_^
دقیقا منم همین نظرو دارم!
چه نیکو که کتابی خریده شود و چه نیکوتر آنکه به امانت داده شود (:3

البته از وقتی کتاب گرون شده این استراتژیو در پیش گرفتم :v
اتفاقا این تفکر خیلی خوبه اگر تو جامعه رواج پیدا کنه
ولی شخصا چون از کتاب هام به عنوان مدرک مستند استفاده میکنم دوست دارم کتاب رو داشته باشم و هر وقت نیاز شد بهش مراجعه کنم.
سلام
خدا منو ببخشه!
اما عاشق اینم که یکی دیگه کتاب یا البوم موسیقی بخره من ازش امانت بگیرم بخونم. کلا از وازه امانت خیلی خوشم میاد(شکلک خودم)

پیشنهاد میکنم بذارید دیگران بخرن شما امانت بگیرید، هم پول دارید هم کتاب خوندید (به نظرتون افکارم پلیده یا خوبه؟)
پاسخ:
پیشنهاد خوبیه
منتها اینکه شما یه کتابخونه داشته باشید، فرهنگ خاصی رو به دنبال خودش میاره که من دنبال اونم
والا قرض گرفتن خیلی خوبه
وضعت خوبه دیگه!
:(
پاسخ:
آره.
خــــــیـــــــلـــــــــــــــی خوبه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی