اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

تو برف- بارونی

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

  • ماشیح

نظرات  (۵)

سلام
طراحش خیلی قشنگ کشیده
متوجه شعرش نمیشم. اونایی که میگن خوبه میشه کل شعرو اول بنویسن بعد معنی کنن.
من این شعرایی که خیلی تشبیه استعاره داشته باشه مثل اینو خوب متوجه نمیشم
راستش حس میکنم وسطاش داره به هم میبافه دیگه، ارتباط منطقی پیدا نمیکنم بین مضامینش
این پست رو کی زدی من ندیدم؟ :|

حالا یه چیزی بگم باورت میشه؟
این آهنگ از چاووشی رو دوس دارم! فقط اینا! حالا فک نکنی خبریه
پاسخ:
:v ممنون که دوست داری این اهنگشو
:P

واقعا اینو مشدی خونده
  • محمدمهدی باقری
  • سلام
    این شعر از آقای محسن چاووشی از محبوب ترین کارهاشون هست
    واقعا محشره
    طراحیش خیلی زیباست
    اما شعرش متوسط بود البته شاید به این دلیل باشه که از این جور شعر نوشتن خوشم نمیاد
    موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون لطف دارید.
    من فقط یه متن به عکسش دادم. عکسش هم کار من نیست ولی طراحش خوب کار کرده

    این طرح عالیه ،این شعر عالیه، از گوش دادنش سیر نمیشم...
    پاسخ:
    واقعا عالیه شعرش
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی