اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

«ماهنامه» و ...

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۱۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بعد از صحبت با عمو و استاد عزیزم، به صورت جدی به «ماهنامه» فکر می‌کنم.

با تمام مشغولیت‌هایی که دارم، از الان به صورت جدی می‌رم توی فکرش.

این توی فکر رفتن ممکنه یک ماه و ممکنه یک سال زمان ببره تا یه سری چیزها انجام بشه، اما ان شاءالله میشه.

 

یه خبر خوب برای هیلند دارم و اون اینکه عمو متن فیلمش رو میده بهمون.

این درحالی است که الان آهنگ پدرخوانده رو پلی کردم و چقدر آهنگ مشدی‌ای هست.

 

با عمو در مورد چیزهای مختلفی صحبت کردیم که حداقل برای من خیلی خوب هست و ان شاءالله نتیجه‌ی اون صحبت‌ها برای کارهای بعدی من و شاید شماها مثبت باشه و البته با نیت خوب.

 

خیلی وقته شعر ننوشتم و دوست دارم این شعر رو اینجا بنویسم:


مسیح بر فلک و مرتضی علی به تراب
دلم ز غصه‌ی این غم ز بس که بود کباب
سوال کردم از این ماجرا ز پیر خرد
چو غنچه لب به تکلّ گشود و داد جواب
که قدر هر دو به میزان عقل سنجیدند
علی گران‌تر از او بود در همه ابواب
بماند کفّه‌ی میزان مرتضی به زمین

به آسمان چهارم مسیح شد به شتاب

  • ماشیح

نظرات  (۹)

بلاخره دوست و دشمن هرکسی جای خودش کارشو انجام میده مهم اینکه شما بتونید از هرو طرف به نفع و درجهت هدف اصلیتون بهره ببرید.

هیچ کار خدا بی حکمت نیست شاید همین وقفه خود منشا خیر باشه برا سری جدیدتون. ان شالله که خدا هم توفیقشو بهوتون میده.

ما همچنان به اینجا و رهبر اتمی سرمیزنیم و امیدورام به زودی لینک ماهنامه رو از همین صحفه باز کنم خیلی مشتاقم ببینمش خصوصا که از سری قبلش فقط همین چند کلمه تعریف شما و دوستانتون رو خوندم و بس!
عاقبت ماهنامه قراره پیش بره به سوی خیر ان شالله.

والعاقبة اللمتقین

موفق باشید ان شاالله.
پاسخ:
به سوی خیر رفتنش رو نمیدونم.
ان شاءالله که بره به حق اهل بیت.
اما دوستانی که باعث تعطیلیش شدند رو خدا ببخشه که عاقبت به خیر شن. چون رنج زیادی دادند.
  • علی نیک فرجام
  • سلام انشالله که خیره مبارک باشه انشالله
    ایشالله سینما :)
    شوخیدم ..

    کمکی برمیاد ازم ؟ :)
    پاسخ:
    دعا ای مرد
    فیلمش اکشنه ؟ :D

    مهماتش با من :))
    پاسخ:
    اکشن؟ :D
    آره

    گازشو بگیر آقا، گازشو بگیر
    (گازشو گرفتن استعاره از شروع کردن می باشد وگرنه عجله کار شیطان است D:)

    میشه منم تو فیلمتون یه سُرفه کنم صدام بیاد؟ :v
    پاسخ:
    آره میشه :D
    جیگر بابا تو که اصل کاری هستی
    انشاالله که خیره
    منتظر شندین خبرای بهترم هستیم :)
    پاسخ:
    ان شاءالله
    ممنون

    سلام
    تبریک میگم
    ان شا الله براتون موفقیت و خیر داشته باشه
    هرچند میدونم میدونید
    اما با بسم الله الرحمان الرحیم کارو شروع کنید که خیره ان شا الله

    این شعر از کیه؟
    عالیه
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    ان شاءالله
    حتما.

    نمیدونم. شعر قوی هم نیست اما کلا اینجور شعرا در نوع خودش جالبه و باحال.

    :-*
    یه ماچ آبدار به خاطر خبر خوب فیلم نامه. بسیار موتوچکر
    امروز میگفتی یه ماچش میکردم عمو رو :V
    پاسخ:
    عمو که امروز نبود چطوری میخواستی ماچش کنی :D :P

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی