اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

یه .... خوب (5)

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۴۲ ب.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

وفات حضرت امّ‌البنین، همسر باوفای امیرالمومنین علی علیه‌‍‌السلام و مادر سقای باوفای کربلا حضرت عباس علیه‌السلام رو تسلیت می‌گم.

 

توی این پست به روال دفعه‌های پیشین چند چیز خوب معرفی می‌کنم:

1- یه سایت ویدیویی خوب (از نظر من): مستضعفین تی‌وی

 

2- سایت خبری خوب:

با رویکرد اصولگرایی: مشرق نیوز

با رویکرد اصلاح‌طلبی: فرارو

 

3- یه مداحی خوب:

روضه حضرت ابوالفضل العباس از زبان حضرت ام‌البنین

 

4- چند کتاب خوب:

داستانی:

ایرانی: نه آبی، نه خاکی

خارجی: قلعه حیوانات

 

اسلامی:

زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها نوشته سید جعفر شهیدی

مقتل الحسین نوشته استاد حجت‌الله جودکی (بعضا به اسم قیام جاوید هست)

 

 

فعلا این‌ها رو یادم میاد.

اگر در مورد موضوع خاصی خواستید و البته من بلد بودم، می‌نویسم.

 

 

پی نوشت: یک سوال هم چند روز قبل دوست عزیزی پرسید که جوابش رو نصفه و نیمه گرفتم از یه عزیزی. کامل که بشه، روی نیوک میذارم.

 

  • ماشیح

نظرات  (۴)

سانسور که هیچ یه ترجمه ازش خوندیم حتی جمله بندی فارسیشم درست نتونسته جمع کنه بنده خدا مترجم...یه چیزی در حد غلط املایی ها ی خودم
:دی
مهم نیس....همونشم خوبه....با سانسور هم منظورشو می شه فهمید
قلعه حیوانات رو خوندم قبلا
واقعا عالی
عالی به تمام معنا
فکر کنم کتابی که خوندم بی سانسور بود چون خیلی قدیمی بود و کمی رنگ و روش زرد شده بود

اقای هاشمی سانسورش چی بوده؟
بگید من اصلشو بذارم
خیلی دی:
رندان دانند که کتاب قلعه ی حیوانات سانسور گشته است D:
پاسخ:
غیر سانسور شدش رو بخونن :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی