اشک‌های رازدار ماشیح

آه

مردم بنده دنیایند و دین لقلقه‌ی زبانشان
چون به بلا دچار شوند، می‌بینی که چه کم اند دین‌داران
امام حسین علیه السلام

پیش بینی

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۳۴ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

 

احتمالا اگر درآینده شنیدید عده‌ای دشمن و بد و اخ عکس‌های مستهجن در فلانجا آپلود کردند، زیاد تعجب نکنید.

من پیشگو نیستم، ولی خاطرات مشترک با اَمام زیاد دارم.

تِشَکُّر می‌کنم از خوانندگان وبلاگم.

 

 

پی نوشت: عملیات بعدی لو رفت. به این کار می‌گن جنگ روانی ولی چون درحد یه بازیه ما بهش می‌گیم چوب اسکی منو کجا قایم کردی.

پی نوشت 2: اگر زیاد چیزی متوجه نشدید، اشکال از شما نیست، از من هم نیست. اون‌هایی که باید بدونن چی گفتم، می‌فهمن.

  • ماشیح

نظرات  (۱۱)

عه... هرچی بیشتر تو این وبلاگا میچرخم بیشتر میشناسم این چهار پنج ضلعی شمارو شایدم مثلثین!!

شما همون که عسل بابارو کره مربا حس کرده بودین :دی

عه! چه جالب:دی
چه کودکای خوبی... چه کارهای بزرگی...

کودکان ِکار بزرگ..

جمع خوبی دارین خدا واسه هم حفظتون کنه ... به پای هم پیر شین رفقای استالینگراد...دی:

اون اون پست رهبر اتمی که رفتم کلیک کردم دیدم بن بسته حواسم به دامنتون نبود که داره میتعمیره!!

ببخشید دامنه تان :دی... الان اینجا موتوجه قضیه شدم!


آره ، خیلی وقته ..

من پایه ام :)

حملههههههه ..
امیر راستی از اون انجمنتون کشیدی بیرون؟ :D
اووووووووه!
یه عده کودک دست به چه کارا که نمیزنن D:
ایول. خیلی خوشحال شدم
پاسخ:
:v
قربونت
شما رو هم میکنیم ناظم بعد از این


تیم فنی در حال تلاشن!
هزینه دست ستاد مالی است!
پاسخ:
همین بی جنبه بازیا رو درمیارین که 700تومنت میپره دیگه :D
آره اینو دیدم Redirect میشه رو دات آی آر خواستم از زبون خودتون بشنوم :v
مبارک باشه. ان شاءالله بچرخه
شیرینیش رو هم نگه دارین D:
پاسخ:
تو این طرفا پیدات شه شیرینی هم داری
forum.nucleader.ir

ور چی نیوک لیدر باز نمیره؟
پاسخ:
ها ها ها
تغییراتو متوجه نشدی؟
داریم رو دامنه .ir میاریمش بالا
تیم فنی در تلاشن :v


:))
تاخ!
ماخ!
بماند اینجا به عنوان پیشگویی :)
پاسخ:
تازه چیزای دیگه هم هست.
خودت که میدونیِ:D

اینارو ول کن
امپراتوری کم کم داره شکل میگیره :P

پاتک خوردیم ؟ :P :|

پاسخ:
نه
پاتک زدیم.
:v
قشنگ بود
پاسخ:
کرتم ;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی